שי מיוחד לבחורי בר-מצווה שנבצר מהם לקיים את השמחה בשל הנגיף

לשמח את בחורי החמד: ביוזמת ראש העיר ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין, כל בחורי בר-המצווה שהגיעו לגיל מצוות מחג הפורים ועד ל"ג בעומר יזכו בשי מיוחד בצירוף ברכה מיוחדת של רבני העיר, באירוע שיתקיים עבורם בעירייה #דאגה לכל תושב: העירייה חילקה השבוע שי אישי לכל חולה מהעיר שנמצא בבתי החולים או במלוניות הבידוד
shutterstock_137108060
shutterstock_137108060

ועל ידי מצוות תפילין: בחורי בר-מצווה שהגיעו לגיל מצוות בחודשים האחרונים, יזכו להזמנה מיוחדת ללשכת ראש העיר, שם יקבלו שי חגיגי וברכה מיוחדת מרבני העיר שליט”א.

היוזמה המיוחדת נועדה לשמח את הבחורים, שבשל הנגיף נבצר מהם לקיים את שמחת בר-המצווה כנהוג. רה”ע החליט כי בשל המציאות הזו, שבוודאי גורמת לעצב גדול לבחורים הצעירים, יזכה כל אחד לבר-מצווה משלו, בלשכת ראש העיר. כל חתן בר-מצווה יקבל סט ספרים מהודר עם ברכה אישית ממארי דאתרא, רבני העיר הגר”ח וייס והגר”י תופיק שליט”א.

כמו כן, השבוע יצאו עובדי העירייה למלוניות ולבתי החולים בהם שוהים חולים תושבי העיר. כל חולה קיבל שי מיוחד שכלל ספרים, משחקים לילדים ומיני מתיקה. מראות מרגשים במיוחד נרשמו כאשר החולים קיבלו לידיהם את החבילות שאליהן צורף מכתב אישי מרה”ע.

רה”ע: “מצוות ‘ונשמרתם מאד לנפשותיכם’ קודמת לכל דבר, אך יש מצוות חשובות נוספות. החובה שמוטלת עלינו היא לדאוג לכמה שיותר שמחה לתושבי העיר, בכל מישור. בוודאי לחולים שנמצאים הרחק ממשפחותיהם, וגם, להבדיל, לילדי בר המצווה שלא זכו שהשמחה שלהם תתקיים כנהוג. נמשיך לפעול וליזום כדי להביא את השמחה לכל בית ובית בעיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן