פורים מלא אושר בהדסה בייבי

מלון-החלמה-ליולדות-הדסה-בייבי-5-1-1
מלון-החלמה-ליולדות-הדסה-בייבי-5-1-1

בואי להכיר פורים בקונספט מפנק. בהדסה בייבי תוכלי לקיים בהידור רב את כל מצוות הפורים, מקריאת המגילה ועד סעודת פורים אליה כל המשפחה יכולה להצטרף.

זה את, והבייבי בידיים. כל מה שמסביב, זה בידיים שלנו. הדסה בייבי.

מזל טוב, ילדת, מגיע לך מקצועיות מספר אחת. כי בשבילנו את והבייבי שלך, הם מספר אחת. וכשאת בידיים שלנו, הכל כלול בחוויית ההורות והפינוק המרגשת

מעגל השנה. פורים. חג, לידה. אושר כפול!

לאחר מסע ארוך זכית לצאת מבית החולים בידיים מלאות,

עכשיו, את זקוקה שיהיה מי שייקח על עצמו לעטוף אותך במעטפת מפנקת, שתיתן לך ליהנות מהחוויה העוצמתית הזו. נטו.

בבית החלמה ליולדות הדסה בייבי, תוכלי פשוט להיות אמא. להיות במקום שפשוט לוקח בידיים את כל המסביב. משאיר נטו את התינוק בידיים שלך. ואותך נטו בידיים מקצועיות.

במיוחד כעת, כשפורים בפתח וכל המשפחה חוגגת מסביב, אל תשכחי את עצמך. את חייבת את המנוחה ואת השקט שאחרי הלידה; חייבת הדסה בייבי.

כיולדת את מרגישה שהמחויבויות רבות? שהצריך-צריך-צריך הזה לא עוזב לרגע? הכל על הכתפיים שלך: הברית, הקידוש, הטלפונים, הפורים, הפסח, השוויגער, השידוכים לגדולה?

את כנראה מרגישה קצת אבודה. הביחד הזה של אמא-תינוק, מתפספס קצת…

מגיע לך, לתינוק ובעצם לכל המשפחה את הכח הזה. זה לא פינוק, זו שפיות.

בואי להכיר חווית פורים ופינוק באירוח אחד: לדבריו של מנכ”ל מלון עין כרם מיכאל ויזל הם דאגו לכל המצוות הקשורות לחג הפורים:

“במהלך הפורים תהיה קריאת מגילה ליולדות, וכמובן סעודת פורים כהלכתה המשפחה יכולה בתשלום נוסף להצטרף והעיקר שיהיה חג שמח לכולם”.

הדסה בייבי מציעה שילוב מנצח ואירוח ברמה גבוהה מכל הבחינות: מנוחה אמיתית, ארוחות עשירות, פינוק וחוויה. הדסה בייבי ממוקם באזור אסטרטגי ביותר, ומציע רף איכות מוקפד במיוחד. המטבח בהדסה בייבי נמצא תחת הכשרות המהודרת של בד”ץ קהילות.

בהדסה בייבי תמצאי התמחות ומקצועיות על בכל הקשור לימים שלאחר הלידה. התינוקייה פועלת 24 שעות ביממה ומכילה אחיות מקצועיות וצוות זמין.

תוכלי ליהנות מסדנאות מרתקות המציעות חוויה מעשירה של ידע, כח ופינוק.

לכל מה שאת צריכה לימים המשמחים, המאתגרים, בהם את חוזרת לעצמך, בהם את צריכה גנרטורים של כח שיאפשרו לך להתמקד נטו בעצמך ובתינוק… לצד  האירוח שלך תוכלי לערוך את אירוע הברית במקום, באלגנטיות ובמחירים נוחים.

חשוב לציין, כל יולדת בבתי החולים של הדסה עין כרם והר הצופים, זכאית ליום מתנה בבית המלון הדסה בייבי. ניתן להגיע למלון החל מהשחרור  ועד 30 יום מהלידה. קופות החולים משתתפות בעלות השהות. חלק מהקופות והביטוחים מעניקים השתתפות מהלידה הראשונה.

אז, הדסה בייבי. זה את, והבייבי בידיים. כל המסביב, זה בידיים שלנו. הדסה בייבי!

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן