סיוט באוטובוס: נהג ערבי הטריד בחור ישיבה באוטובוס מביתר עילית

אילוסטרציה | צילום-דוברות-המשטרה
אילוסטרציה | צילום-דוברות-המשטרה

לא כך חשב ד’ בחור ישיבה תושב ביתר שהנסיעה תסתיים, בתאריך 15.01.20 עלה ד’ בחור בן 14 לקו 128 של חברת קווים לאחר יום לימודים בישיבה, מספר שניות לאחר מכן פנה הנהג הערבי לבחור ושאל אותו רוצה לראות משהו מעניין? תוך שהוא מפנה אליו את הסמארטפון ומראה לו תמונות תועבה.

הבחור המזועזע צעק על הנהג בתגובה אסור להסתכל, תוך כדי שהוא נמלט מהאוטובוס מבועת ומפוחד. עוברים ושבים שנתקלו בנער ברחוב סייעו לו ליצור קשר עם משפחתו.

למחרת, אמו של הנער פנתה לחברת קווים והגישה תלונה על המקרה המזעזע, לאחר מספר ימים כשראתה ששום דבר לא נעשה פנתה לתחנת המשטרה יחד עם בנה והעד ששמע מהקטין מייד לאחר הירידה מהאוטובוס על המקרה. להגיש תלונה בתאריך 26.01.20 הבחור נקרא לעדות נוספת ולזיהוי מצלמות שלקחו מהאוטובוס.

משפחת הנער בשיחה עם ביתר אונליין מספרת “כי מאז המקרה הנער חושש מנקמה ולא עולה על אוטובוס מחשש להישנות המקרה” לדבריהם החוקר שאחראי על החקירה לא נותן להם פרטים באחד השיחות אמר ״לא אעדכן אותכם אם התיק ממשיך או נסגר. ומה נעשה. אם יש לכם בעיות תתלוננו עלי…״

גורמים במשטרה מעורבים בחקירה טענו למשפחה שלא בוצע כלום בתיק כשככל הנראה המטרה היא למרוח את הזמן כדי להגיע לסגירת התיק.

לטענת המשפחה הנהג ממשיך לעבוד בחברת קווים וטרם זומן לחקירה במשטרת ישראל.

מחברת קווים נמסר, כי בניגוד לפרסום, כי הפונה עודכן שפנייתו הועברה לבירור ולטיפול משמעתי. במסגרת הבירור זומן הנהג לשימוע ופוטר מהחברה.

ממשטרת ישראל לא נמסרה תגובה רשמית, נפרסמה לכשתתקבל.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. ממשטרת ישראל נמסר:
    בניגוד לנטען עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה שבמסגרתה בוצעו פעולות חקירה רבות ללא שהות במטרה להגיע לחקר האמת.
    מעיון בממצאים עולה תמונה שונה בתכלית על התרחשות האירוע וניכר כי לא בוצעה עבירה פלילית ומשכך תיק החקירה נסגר ובני המשפחה עודכנו.

  2. כל הכבוד לנהגים של חברה קווים אחלה שירות יש בביטר

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן