חשד לקורונה: חולה הגיע למרפאת טרם בביתר עם סיפטומים דומים לנגיף

וירוס קורונה | שאטרסטוק
וירוס קורונה | שאטרסטוק

דקות של לחץ עברו בסוף השבוע האחרון על תושבי ביתר שהגיעו לסניף טרם בביתר עילית, כאשר תושב העיר שחזר לאחרונה מסין חש שלא בטוב ופנה לסניף טרם לקבלת טיפול רפואי.

גורמים בהנהלת טרם אישרו לביתר אונליין כי אכן היה חשד להידבקות של המטופל בקורונה, ולאחר תשאול ראשוני המטופל הועבר לבית החולים הדסה עין כרם, שם בוצע בדיקות כנדרש, והמטופל שוחרר בהמשך היום לביתו לאחר שנשלל חשד להידבקות.

במשרד הבריאות מבקשים להזכיר את הנחיות הבידוד שפורסמו לציבור לגבי כל מי שהיה בסין ב-14 יום האחרונים, גם לשהות קצרה: יש לשהות בבית ולא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים, ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה בסין (תקופת הדגירה). אם חזרתם מסין ב-14 יום האחרונים ויש לכם תסמינים של מחלת חום ושיעול יש לגשת למרפאה או לבית חולים, בתיאום והודעה מראש על הגעתכם, תוך כיסוי האף והפה במסכה או בבד.

משרד הבריאות יחייב את המעסיקים במשק שלא לאפשר כניסה למקום העבודה של מי שאמורים להיות בבידוד. משרד הבריאות אף פרסם אישור מחלה תקף לכל מי שחובת הבידוד חלה עליו למשך תקופת הבידוד.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן