חורף בריא: נמשכת ההתרחבות העוצמתית של ‘לאומית’ בביתר עילית

4 רופאים בתחומים שונים מצטרפים למצבת המומחים של 'לאומית' בעיר והם יקבלו קהל במרכזים השונים בביתר # כל הפרטים
לאומית ביתר עילית
לאומית ביתר עילית

‘לאומית שירותי בריאות’ ממשיכה בתנופת הצמיחה וההתרחבות בכלל הריכוזים החרדים, ובכללם בעיר ביתר שם היא רושמת תנופת התרחבות עוצמתית במיוחד, כאשר בימים אלו ממש הצטרפו למצבת המומחים בעיר 4 רופאים המתמחים בתחומים שונים.

ד”ר ד. קיים – מומחית לנוירולוגית ילדים, מביה”ח שערי צדק, מקבלת במרכז רפואי הגפן. ד”ר כהן נעם – מומחה לילוד וגינקולוגיה, מבצע סקירות מערכות ושקיפות עורפית, מביה”ח הדסה הר הצופים, מקבל במרכז רפואי המודעי. ד”ר שמאי יצחק, מומחה לרפואת עור, מקבל במרכזים הרפואיים המודעי והגפן.

בנוסף, מ. בר אור- דיאטנית קלינית, מקבלת במרכזים הרפואיים הגפן והמודעי. יצוין כי בנוסף להיותה דיאטנית כללית יש לה התמחות מיוחדת מאד בתינוקות ובילדים מעל גיל 3, בענין השמנת ילדים וניתוחי בריאטריה.

כאמור, בחודשים האחרונים הרחיבה ‘לאומית’ באופן דרסטי את המערך הרפואי בעיר ביתר, עם שורה של רופאים מומחים שהצטרפו לצוות הרפואי המוביל של ‘לאומית’ בכל המרכזים הרפואיים בעיר.

וזה לא נעצר כאן. בשבועות הקרובים ייפתח בעיר ביתר מרכז רפואי חדש שיעניק ללקוחות ‘לאומית’ מענה מקצועי ורפואי רחב כולל שירותי מעבדה ושירות לקוחות.

בין היתר ייהנו לקוחות ‘לאומית’ במרכז החדש מרפואת משפחה, רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים ומכון התפתחות הילד. זאת לצד בדיקות מעבדה ושירות לקוחות.

כתובת המרכז הרפואי החדש היא: רחוב הרב אלישיב 5.

כאמור בנייתו של המרכז הרפואי החדש תסתיים בשבועות הקרובים, ובפעילותו הוא יצטרף למרכזים הרפואיים הנוספים של ‘לאומית’ בביתר.

הצטרפותם של המומחים הנוספים למערך הרפואי בעיר ביתר ובנייתו של המרכז הרפואי החדש הם נדבכים מרכזיים בהרחבה של הפריסה של ‘לאומית’ בעיר, פועל יוצא מהראשוניות וההובלה של ‘לאומית’ בכל פרמטר שהוא בעיר.

כמו במרפאות האחרות, גם במרפאה החדשה ייהנו הלקוחות משירות אישי ומקצועי, מזמינות מקסימלית ומהמחירים הזולים ביותר.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן