“יום פתוח” בסמינר דרכיה

WhatsApp-Image-2020-01-31-at-09.02.46-1
WhatsApp-Image-2020-01-31-at-09.02.46-1

“סייעתא דשמיא מרובה מלווה אותנו”, מציינים בסיפוק בהנהלת סמינר דרכיה. ב”יום הפתוח” שהתקיים ביום רביעי האחרון, השתתפו עשרות אמהות ובנות מביתר עילית. בין המשתתפות ניתן היה לראות נציגות של בנות כיתות ח’ מכל בתי הספר בביתר, וכן נציגות מיישובים סמוכים כמו מעלה עמוס ומיצד.

הרה”ג ר’ אברהם בוטרמן ביום הפתוח

את הערב פתח רב הסמינר הרה”ג ר’ אברהם בוטרמן שליט”א, דיין בביה”ד בביתר, בדברי ברכה להנהלת הסמינר על הבשורה הגדולה בשילוב הייחודי שמציע סמינר דרכיה. “זו ברכה גדולה לבנות שלא תאלצנה יום יום לנסוע מחוץ לעיר, אלא תקבלנה כאן בסמינר רמה רוחנית גבוהה שאינה סותרת רמה לימודית גבוהה.” כמו כן, הדגיש הרב את החשיבות של הנחלת החינוך לקיום מצוות מתוך שמחה של מצווה, ולא מתוך קושי וכורח. מתוך היכרות אישית עם הנהלת הסמינר, הרב הביע אמון שאכן יקום כאן בעז”ה סמינר לבנות בית יעקב איכותיות ויענה על הצורך הקיים.

המנהלת הגב’ בת-שבע אדלר דברה על החזון של סמינר דרכיה, הלקוח מהפסוקים “עץ חיים … למחזיקים בה…דרכיה דרכי נועם…”. יושם דגש על חינוך מתוך אהבה לתלמידות, על מנת ליצור הזדהות והפנמה של התורה וערכיה. כמו כן, היא הדגישה את תמיכת העירייה העומדת מאחורי הקמת הסמינר, שהבטיחה להקצות לסמינר מקום לימודים הולם ותקצוב.

לאחר מכן, נהנו הבנות מתוכנית חדשנית “זאת הנקודה”, שכללה קריאה בכף יד, קטעי אומנות בביצוע מרהיב והשתתפות פעילה של הבנות (והאמהות!). ניכרה אווירה שמחה במיוחד, תוך שכל המשתתפות נהנו לערוך היכרות עם הסגנון של הסמינר.

נותר לנו לברכם שפועל ידיהם יצליח, “ויהי נועם ד’….”  

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. רצינו לדעת לאיזה אוכלוסיה הסמינר פונה והאם יש לימודי בגרות ומקצוע.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן