בהשתתפות גדולי הדור, מעמד אדיר לכבוד התורה ומסיימי הש”ס בביתר • צפו בשידור החוזר

מעמד סיום השס ביתר
מעמד סיום השס ביתר

אלפי תושבי ביתר עילית, אנשים נשים וטף בראשות גדולי ישראל מרנן ורבנן שליט”א, רבני העיר. ראשי הישיבות, רבני הקהילות ואישי ציבור משתתפים כעת (ד’) במעמד המרכזי של סיום הש”ס בעיר, המעמד מתקיים באוהל מיוחד שהוקם בחניון של חברת קווים ברחוב דרך הרמז.

באירוע האדיר משתתפים משתתפים כעת הגרב”ד פוברסקי, רבה של ירושלים הרה”ג ר’ שלמה עמר, האדמורי”ם מבויאן, קרלין סטולין, תולדות אברהם יצחק, סערט ויזניץ, לעלוב, מודזיץ, זוועהיל, סטריקוב, לוצק, נדבורנא ביתר, רב חסידי ברסלב הגר”א קניג, המשפיע הגר”פ בונקר, והרב עמאר, וכל אדמור”י ורבני ביתר.

את הערב מנחה ראש העיר מאיר רובישנטיין, ראב”ד ביתר הרה”ג ר’ צבי ברוורמן כובד באמירת תהילים כשלאחריו כובד המרא דאתרא הגר”ח וייס שליט”א בסיום הש”ס, בהמשך הערב כובד מרן ראש הישיבה הרה”ג ר’ בערל פוברסקי שליט”א בתחילת לימוד הש”ס עם ההתחלה של מסכת ברכות.

חברת ההפקות ‘אפקט’ נבחרה להפיק את האירוע בפועל במסגרת ההפקה היוקרתית הגיעו חברי מקהלת ‘שירה’ עם בעל המנגן אייזיק האניג מארה”ב.

בכניסה לעיר הוצב שלט ענק שמספר לבאים אל העיר על האירוע ההיסטורי כאשר ברחבי העיר נתלו דגלים ושלטי ענק שמטרתם להאדיר את המעמד לכבודה של תורה.

כחלק מהיערכות לאירוע הקימה העירייה מתחמים עם שידור במעגל סגור לנשים באודטריום ברחוב ברסלב ולילדים במתנ”ס פריימן, גם כאן באתר ביתר אונליין נעביר את השידור החי באמצעות חברת שיא לייב מהאירוע האדיר החל מהשעה 18:00 לטובת הגולשים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. למה רק אשכנזים קיבלו כרטיסים ולמה לא מביאים לספרדים גם ?
    אם כ”כ קשה לכם למזג ספרדים ואשכנזים שאפילו מגדי שיעור ורבנים חשובים ספרדים מהעיר לא קבלו כרטיסים
    תקיימו אירוע גם לספרדים !!!!!

  2. בושה וחרפה לראש העיר ולמארגני האירוע
    עסוקים בכל אירוע לכבד רבני ערים חיצוניים ולא מכבדים את רבני עיר ביתר , יש רבנים צדיקים וקדושים בביתר ,
    בזיון התורה ממש !!!! הני בבלאי טיפשאי דמקמי קמי ספר תורה ומקמי גברא רבה לא מקמי.

  3. אני לא מבין מהבעיה
    א.הכוללים הספרדים קיבלו כרטיסים.
    ב.מי מתלהב מההופעות שלהם בכלל?? הכל רק דרשות של אדמורים איפהייתמתי שעוביידי עשה סיום הש”ס? היה פי 1000 יותר יפה.וד”א התיקצוב היה כפול!!
    ושמעתם רק זמרים נטו!!בלי דרשות של רבנים שאף אחד לא מקשיב ממילא…

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן