רופא ‘טרם’ התעקש וחיי האברך ניצלו

מנהלת מחוז ירושלים ב'טרם' נועה חוריץ: "ההשגחה וביצוע הבדיקות הנוספות, גם כאשר מדובר בצעיר ללא עבר לבבי, הינן חשובות, ואנו שמחים שהודות לערנות הרופא ופרוטוקול הטיפול המתקדם המוטמע ברשת טרם הצלחנו שוב להציל חיי אדם"
טרם-ביתר-3
טרם-ביתר-3

ערנות ומקצועיות של רופא בסניף ‘טרם’ בביתר עילית, הצילה בס”ד את חייו של צעיר כבן 36.

הצעיר, תושב ביתר עילית, הגיע בימים האחרונים למיון ‘טרם’ בביתר עילית כשהוא מתלונן על כאבים בחזה. עם הגיעו בוצעה למטופל בדיקת אק”ג שהייתה תקינה וכף גם הבדיקה הקלינית, למרות זאת החליט רופא ‘טרם’  להשאיר את המטופל להשגחה נוספת, כדי לבצע בהמשך בדיקת טרופונין המאפשרת לקבל אינדקציה ברורה עוד יותר, אלא שתוצאות הבדיקה המיטביות מגיעות רק בחלוף מס’ שעות מהכאבים ואילו הצעיר החל רק בשעה האחרונה לפני בואו לסבול מכאבים.

במהלך ההשגחה, איבד הצעיר את הכרתו ב’טרם’, ומייד החל הצוות הרפואי בביצוע החייאה מתקדמת ולאחר שחזר להכרתו פונה לבית החולים הישר לעריכת צנתור.

“צריך להבין שבגיל כזה, אדם שנראה חיצונית במצב טוב, ובדיקות קליניות ואק”ג תקינות, הוא לא דבר שגרתי שיתמוטט פתאום, אבל כאן גילה הרופא ערנות מבורכת שהצילה את האיש”. מסביר גורם רפואי.

על כך מוסיפה מנהלת מחוז ירושלים ב’טרם’ נועה חוריץ: “ברפואה נדרשת גם סבלנות לצד ערנות. ההשגחה וביצוע הבדיקות הנוספות, גם כאשר מדובר בצעיר ללא עבר לבבי, הינן חשובות, ואנו שמחים שהודות לערנות הרופא ופרוטוקול הטיפול המתקדם המוטמע ברשת טרם הצלחנו שוב להציל חיי אדם”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן