מכיכר השלוחים לכינוס השלוחים

אחרי שהודיע על הקמת "כיכר השלוחים" בביתר עילית, השתתף רה"ע ביתר רובינשטיין בכינוס השלוחים השנתי בניו יורק, וזכה לברכות חמות מיושב ראש הכינוס הרב משה קוטלרסקי * רובינשטיין: "זוהי זכות והתרגשות להשתתף בכינוס העולמי של מוסרי הנפש מרחבי העולם כולו"
רובינשטין - כינוס השלוחים
רובינשטין - כינוס השלוחים

שליח העיר: אחרי שהודיע על הקמת “כיכר השלוחים” בביתר עילית, השתתף רה”ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין בכינוס השלוחים השנתי בניו יורק, כאורח מרכז חסידות חב”ד.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע רה”ע על הקמת “כיכר השלוחים”, שיוקם בסמיכות להיכל מנחם מרכז הפעילות של חב”ד בביתר עילית ובית מדרשו של הרה”ג ר’ אשר לעמיל כהן שליט”א רבם של חסידי חב”ד ליובאוויטש בביתר. כיכר שתוכננה יחד עם חבר המועצה נציג חב”ד משה כהנא.

היוזמה להקמת הכיכר, נולדה במוחו של רה”ע מאיר רובינשטיין, לאחר שזה התוודע מקרוב לפעילותם של השלוחים. “כשאני רואה בעולם את מסירות הנפש של שלוחי חב”ד אני עומד נפעם. זוהי זכות לביתר להעניק כבוד לפעילות הזו”, אמר.

השקת הכיכר התקיימה בישיבת מועצת העיר בהשתתפות אורח הכבוד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב יו”ר אגודת חסידי חב”ד ויו”ר צעירי אגודת חב”ד, שהתכבד להסיר את הלוט מהמיצג של הכיכר – שיבנה בדגם המרכז העולמי של חסידי חב”ד ליובאוויטש בניו יורק, בית 770, כשלצידיו יחרטו המדינות בהם פועלים שלוחי הרבי.

“זוהי זכות והתרגשות להשתתף בכינוס העולמי של מוסרי הנפש מרחבי העולם כולו”, אמר רה”ע בכינוס השלוחים, וזכה לברכות חמות מיושב ראש הכינוס הרב משה קוטלרסקי, שהעלה על נס את היחס החם והמיוחד שמעניק רובינשטיין לחב”ד.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן