“אורך ימים בימינה”! הקליפ הרשמי שילווה את אירועי הענק למסיימי הש”ס

שבוע מאז שוחרר לאוויר העולם להיט עולם התורה בביצועם של זאנוויל ויינברגר, אהר'לע סאמט ומקהלת 'מלכות', נחשף הקליפ הרשמי שילווה את מעמדי הרבבות ברחבי תבל בראשות מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א • צפו
סיום השס דרשו
סיום השס דרשו

לקראת אירועי הענק של ארגון ‘דרשו’ למסיימי הש”ס ברחבי תבל, נחשף הקליפ הרשמי ללהיט עולם התורה “אורך ימים בימינה”, שנחשף לראשונה לפני כשבוע בכלל אלבומי מגזיני החג וכבר הפך לאחד השירים המושמעים ביותר בשמחות בית השואבה ובעולם הישיבות.

בקליפ הרשמי ללהיט נצפים בעלי המנגנים אהר’לע סאמט וזאנוויל ויינברגר כשהם מבצעים בקולם הייחודי את השיר שהולחן ועובד במיוחד לסיומי הש”ס על ידי הצמד המנצח אלי קליין ואיצי ברי, בליווי קולותיהם של חברי המקהלה המלכותית שתלווה את הסיום הענק בארה”ב – ‘מלכות’, כשברקע מראות סיומי הדף היומי בש”ס ובהלכה בהשתתפותם מרנן ורבנן מצוקי ארץ זי”ע, וילבחט”א גדולי ומאורי הדור שליט”א.

הקליפ יוצא כאמור לקראת אירועי הענק למסיימי הש”ס, אותם מובילים השנה ב’דרשו’ לא רק בישראל, אלא בכל היבשות ברחבי העולם. מישראל וארצות הברית עבור דרך אנגליה, צרפת ודרום אפריקה ואמריקה ועד לאוסטרליה הרחוקה. כאשר המרכזיים שבהם יתקיימו בניו יורק ובישראל.

מנתוני חברות ההפקה שילוו את סיומי הש”ס של ‘דרשו’ עולה כי בכלל האירועים יחד צפויים להשתתף למעלה מ-80,000 מסיימי ש”ס וחתני תורה, כאשר המרכזי שביניהם יתקיים בניו יורק, שם נמכרו כמעט כל הכרטיסים לכניסה לאירוע האדיר.

ב’דרשו’ מציינים כי עד עתה השתתפו בתוכניות הלימוד והמבחנים ב-26 המדינות שבהן פועל הארגון למעלה מ-219,000 לומדי וקובעי עתים לתורה, במגוון שפות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן