תושבי ביתר נפצעו בתאונה קשה בכביש המנהרות

זירת התאונה | צילום דוברות מד"א
זירת התאונה | צילום דוברות מד"א

סמוך לשעה 3:20 בלילה התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בין רכב ומשאית בכביש 60 בין המנהרות, מזירת התאונה פונו לבית החולים שערי צדק 4 פצועים, בהם 2 כבני 20 במצב קשה מהרכב הפרטי ו- 2 קל מהמשאית, על פי הדיווח שהגיע לביתר אונליין הפצועים תושבי ביתר עילית.

זירת התאונה | צילום מד”א

חובשים ופראמדיקים של מד”א ומתנדבי איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ל 4 פצועים, בהם 2 קשה מהרכב הפרטי, ו-2 פצועים מהמשאית במצב קל-בינוני טופלו במקום.

מבית החולים שערי צדק נמסר צעיר אחד במצב בינוני ומצבו יציב. הצעיר השני במצב קשה מאוד ועדיין נשקפת סכנה לחייו. הצעיר עבר מספר ניתוחים עם הגעתו והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.

מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד”ר אלון שורץ “הגיעו אלינו 2 פצועים. האחד במצב בינוני ומצבו יציב. הפצוע השני הגיע חסר הכרה במצב קשה מאוד עם פציעה רב מערכתית מורכבת. לאחר טיפול ראשוני ביחידת הטראומה הועבר לחדר ניתוח. מצבו עדיין מאוד לא יציב ונשקפת סכנה לחייו”.

פראמדיק מד”א, אהרון אדלר, שטיפל בפצועים סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע. נהג הרכב חולץ ראשון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים”.

זירת התאונה | צילום דוברות מד”א

אדלר הוסיף, “הנוסע שישב לידו היה לכוד גם כן ובמקביל לפעולות המורכבות של החילוץ ויחד עם כוח רפואה של צה”ל הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל ניתוח שטח חירום בחזה ומתן מרכיבי דם על מנת לייצב את מצבו. מיד כשהתאפשר הוא הועבר לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. 2 נוסעי המשאית שהתהלכו בזירה נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים”.

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי בוחני תאונות דרכים של משטרת ירושלים הגיעו לזירה ופתחו בבדיקת נסיבות התאונה.

בעקבות התאונה הכביש נחסם למספר שעות.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת ר’ מרדכי זאב בן ניחה לאה בתוך שאר חולי ישראל.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן