“לב השכונה”: מתחם מסחר ופנאי ייחודי מוקם בימים אלו בירושלים

הדמיה לב השכונה
הדמיה לב השכונה

מתחם הקניות והפנאי ”לב השכונה” הולך ומוקם בימים אלה. המתחם יכלול לא פחות מ6,000 מ”ר בשלושה מפלסים של חנויות. המרכז יהווה מוקד מרכזי שיעמוד בקו התפר של מספר שכונות בירושלים: בקדמת שכונת בית וגן, על קו התפר של שכונת קרית יובל, ובקרבת מקום לשכונות רמת דניה ורמת שרת.

הפרויקט נמצא בתאוצת בנייה ויפתח את שעריו ב2021. שלושת המפלסים של קומות המסחר, פונים כל אחד לרחוב אחר. הכניסה למפלס התחתון הינה מרחוב זנגביל, הקומה השנייה פתוחה לרחוב הרצל, כאשר במרכז תהיה הפיאצה המרכזית המוגבהת, הנגישה הן מהרחובות העוטפים את המרכז והן מבתי המגורים ומהפארק הצמוד שיבנה בצמוד.

את הפרויקט מקימה חברת B.D.F.I המיוצגת על ידי חברת רושו הנדסה ויזמות העוסקת בתאום התכנון, ליווי הביצוע, השיווק והאכלוס.

***

מרכז “לב השכונה” צפוי להיות מתחם מרכזי שייתן מענה לכ – 50 אלף תושבים שכבר מתגוררים כיום במרחב הביקוש של הפרויקט, ולעוד אלפי משפחות שיאכלסו את הדירות שנמצאות בשלבי תכנון ובנייה. ”לב השכונה” יכלול שימושי מסחר עם תמהיל מנצח של חנויות שיספק את כל צרכי התושבים: סופרמרקט רחב ידיים, פארם גדול, מרפאות וקופ”ח, מסעדות, מאפיות וחנויות מזון מהיר, חנויות צעצועים, חנויות כלי כתיבה ועוד מגוון שירותים ייעודיים למשפחות המתגוררות באזור, בהתאמה להרגלי הצריכה הקבועים שלהם.

רשת המזון שופרסל היא אחת החברות שכבר הבטיחה את כניסתה למתחם והיא עתידה להיות ממוקמת בקומה התחתונה של המרכז ולהציע לכלל התושבים חווית קניות ייחודית. עוד יכלול המתחם חניון תת קרקעי עם מקומות חנייה לרווחת המבקרים במרכז.

לדברי צביקה רושו “לב השכונה מהווה בשורה של ממש לעשרות אלפי משפחות, תושבי השכונות, שעד כה לא זכו למענה נאות ולמרכז קניות ראוי לשמו ברדיוס הקרוב. המתחם יספק להם מענה לצרכים הדרושים להם, במקום אחד רחב ידיים, נעים ומזמין. ‘לב השכונה’ מגדיר מחדש את הווי השכונה ומאפשר שילוב של חיי קהילה ליד הבית בנוחות אופטימלית” 

***

כחלק מהתפיסה שזהו המרכז החדש שיוקם בלב השכונות, שייתן מענה לכל צרכי התושבים, זוהי המעטפת העסקית המושלמת לעוד בעלי עסקים החפצים לגדול ולהתרחב ולתת מענה ושירותים רלוונטיים לעשרות אלפי התושבים הממתינים ומצפים להשקת המתחם. כי כאן טמון הפוטנציאל.

מיקומו המרכזי של המתחם והיצע החנויות המגוון יהפכו את “לב השכונה” לאבן שואבת ללקוחות ויהוו מקום מפגש פעיל ותוסס עבור קהילת האזור. אין צורך לנסוע רחוק, הכל נמצא בקרבת הבית.

המרכז צמוד למסלול תחנת הרכבת הקלה, זמין ונגיש לנוסעי התחבורה הציבורית. המיקום מהווה עורק ראשי המשמש לכניסה ויציאה מהשכונות ומחבר אותן למרכז העיר, ובכך מגביר את תנועת התושבים באזור ומגדיל את פוטנציאל הלקוחות. בימים אלו עמלים על הרחבת תוואי הרכבת הקלה, שיעבור במרחק פסיעות בודדות מ ‘לב השכונה’. 

אין ספק כי המרכז החדש ישדרג את חיי התושבים לבלי היכר. אליו יתנקזו חיי הקהילה השוקקים, ומשם הכל יתחיל.

לפרטים נוספים  www.rosho-eng.com *2359

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן