קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל בקונספט חדשני בסניף המשביר לצרכן

לראשונה יימכרו מותגי היוקרה של הקבוצה במתחם אחד תחת עיצוב אחד באמצעות אותן יועצות יופי ומאפרות במסגרת המהלך, גם מותג האיפור המקצועי בובי בראון יימכר מעתה במשביר לצרכן. * סנונית ראשונה של העיצוב החדשני הושקה השבוע בסניף המשביר לצרכן בקניון מלחה בירושלים.
מתחם לאודר במשביר לצרכן
מתחם לאודר במשביר לצרכן

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל משיקה מתחם קוסמטיקה חדש בשיתוף המשביר לצרכן, במסגרתו יאוגדו כל מותגי החברה היוקרתיים למתחם מכירות מעוצב אחד.

הקונספט יושק לראשונה בסניף מלחה בירושלים של המשביר לצרכן והוא יכלול את המותגים: אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס, גלאם גלואו ומותגי הבישום טום פורד, דונה קארן, מייקל קורס ועוד.

חשוב לציין כי המותג בובי בראון לא נמכר עד היום בסניפי המשביר לצרכן, וכחלק מהמהלך החדש יוכנס גם הוא למכירה ברשת.

בעתיד צפויים מתחמים כאלו גם בסניפים נוספים של המשביר לצרכן.

לדברי אורן רווח, יו”ר קבוצת החברות אסתי לאודר, “אנו עושים כל שביכולתנו כדי לתת מענה מדוייק ואיכותי לצרכי הצרכנים שלנו. מבדיקות שערכנו מסתבר שצרכנים הרוכשים מוצרי קוסמטיקה ברשתות, מעדיפים לקבל מענה ממומחיות איפור וטיפוח שיודעות ומכירות מספר רב של מותגים ויכולות להמליץ מניסיון אישי. הכשרנו את יועצות היופי והמאפרים שלנו בכל המותגים וכעת, עם כח אדם מיומן ועם עיצוב חדשני, נוכל לתת מענה כולל ואיכותי ולהמשיך להוביל את שוק הקוסמטיקה בארץ”. 

רמי שביט, מנכ”ל המשביר לצרכן מסר: “כשותפים למותגים בינלאומיים אנחנו שמחים לשתף פעולה הפעם עם קבוצת החברות המובילה אסתי לאודר.  

המשביר לצרכן נמצא תמיד בשטחים מרכזיים במתחמי המסחר המובילים בישראל וכחלק מהאסטרטגיה אנו משקיעים בבינוי על מנת לייצר חווית קניה לצרכנים, ממש כמו בבתי כל בו בחו”ל. יחד עם אלפי העובדים וכ-700 אלף בתי אב חברי מועדון שלנו, אני בטוח שמעכשיו נהנה מנראות וממקצועיות גם בקוסמטיקה, הודות לשתוף הפעולה עם קבוצת אסתי לאודר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן