בטקס חגיגי נחנך מרכז טוטו-פיס חדש בביתר עילית

WhatsApp Image 2019-06-03 at 09.48.48
WhatsApp Image 2019-06-03 at 09.48.48

בשבוע שעבר נערך הטקס הרשמי לציון גמר בינוי מרכז טוטו פיס – “מתנ”ס פריימן” ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר, מאיר רובינשטיין, בהשתתפות מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס, קובי בנבניסטיוסמנכ”ל הטוטו יואל שביט. מפעל הפיס בשיתוף טוטו ווינר מאפשרים הקמת מרכזי תרבות וספורט בכל רחבי הארץ על מנת לתת מענה הולם לצרכי הרשות וקיום פעילויות קהילתיות תחת קורת גג אחת: פעילויות, תחרויות, חוגים, טקסים ועוד. מרכז הטוטו פיס נבנה הודות לסיוע בעלויות ההקמה שניתנו על ידי מפעל הפיס, הטוטו ומשרד השיכון בעלות כוללת של למעלה מ- 11.5 מיליון ₪.

המבנה מתפרס על שטח של כ- 1300 מ”ר וכולל בתוכו: אולם גדול, יציע עם מאות מקומות ישיבה, לצד חדרים נוספים המתאימים לשלל שימושים.

ראש העיר מאיר רובינשטיין אמר באירוע, כי המתנ”ס ופרויקטים נוספים של הפיס והטוטו בעיר, מהווים מרכזי תרבות מרכזיים בעיר, המשמשים לשלל אירועים. לדבריו, מידת הכרה הטוב היא בסיס ביהדות, והוא מוסר את תודת העיר בשמם של עשרות אלפי ילדי ביתר עילית הנהנים מהמתנ”ס.

מנהל אגף ההקצאות במפעל הפיס, קובי בנבניסטי, אמר באירוע: מפעל הפיס משקיע רבות בביתר עילית במטרה לקדם את רווחת הקהילה ולשפר את רמת חייהם של תושבי העיר. המרכז החדש יאפשר לתושבי המקום ליהנות ברמה הגבוהה ביותר מפעילויות קהילתיות ומגוונות. מפעל הפיס ימשיך להשקיע בעיר ביתר עילית גם בשנים הבאות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן