קיץ בטוח לילדים עם ערכת המגן של יד שרה

יד שרה מספקת את הפתרון הטוב ביותר להגנה על הילדים ברכב. מכשיר ה'טפ-צפה' המושאל חינם בכל סניפי יד שרה מונע לחלוטין שכחת ילדים ברכב
43_optimized
43_optimized

החופש הגדול מתקרב – ויד שרה שומרת לכם על הילדים: כדי למנוע את הישנות האסונות הנוראים שאירעו לאחר שכחת תינוקות ופעוטות במכוניות לוהטות בחודשי הקיץ, מעמידה יד שרה לרשות הציבור אלפי מכשירי “טפ-צפה” שיימנעו את האסון הבא. הם קלים ופשוטים לשימוש, עומדים בתווי התקן הבינלאומיים המחמירים וניתנים להשאלה ללא תשלום בסניפים המרכזיים.

טפ-צפה

החיים עצמם הם האתגר הגדול של הקיץ. על פי נתוני יד שרה, כ-40 ילדים בכל רחבי הארץ נשכחים בימי הקיץ הלוהטים כשכתוצאה ישירה מכך מחצית מהם מצאו את מותם. במרכז השירות לילד ביד שרה נמצא כי זה יכול לקרות חלילה לכל אחד, מגוון הסחות הדעת בשגרה היומיומית מביאים במקרי קיצון לשכחה מיותרת, לעיתים של כמה רגעים מסכני חיים.

בעשור האחרון, השאילה יד שרה מגוון עזרים למניעת שכחת ילדים, אך הבעיה בכל אותם אביזרים הייתה שבהיעדר תשומת לב עלול האסון ‘לעקוף’ את אמצעי ההגנה. כך הגיע לעולם כבר בשנה שעברה ה’טפ-צפה’ – הפיתוח החדשני של יד שרה המונע לחלוטין אפשרות של שכחת ילדים ברכב.

ה’טפ-צפה’ שנבחנה ואושרה בהתאם לתקנים הישראליים והבינלאומיים המחמירים ביותר, לא מזקיקה אף מכשיר עזר נוסף. המכשיר, שכמו אלפי הפריטים במאה ושבע סניפי יד שרה, מושאל חינם לכל פונה, מצפצף כאשר התינוק מושאר ברכב ולו לזמן קצרצר ומונע את הסחת הדעת העלולה להיות טראומטית או אפילו קטלנית חלילה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן