להקים שם לזכרו: הירתמות אדירה לכתיבת ס״ת לזכר האברך ר׳ יצחק פקשר ז״ל

WhatsApp Image 2019-05-01 at 21.59.00
WhatsApp Image 2019-05-01 at 21.59.00

בבית האבלים ברחוב רבינו גרשום קמו הבוקר בני משפחת פקשר מימי השבעה על פטירת בנם מחמדם האברך היקר ר׳ יצחק פקשר ז״ל אשר התייסר ביסורים בשנים האחרונות ונלקח לבית עולמו באסרו חג של פסח.

עם בוא הידיעה על פטירתו התעצבו אל ליבם כל מכיריו בהיותו איש ישר דרך ובעל אמונה טהורה ואשר כמאמר המספידים תדיר היה שרוי בשמחה ודאג לסובבים לבל יטרחו יותר מידיי, שם שמיים היה שגור על פיו ובכל מצב שהיה השתדל להודול ולשבח את ה׳ יתברך על כל הטוב.

שעה קלה לאחר הפטירה התאספו ידידי ומכרי הנפטר ויזמו כתיבת ספר תורה מהודר שיוכנס לזיכרו ולעילוי נשמתו של ר׳ יצחק בן יבדלט״א ר׳ אליהו נחום.

היוזמה קרמה עור וגידים ובתוך זמן קצר הופצו מודעות הנושאות את הכותרת ׳זכרו לנצח׳ ומבקשות מהציבור להשתתף בכתיבת ספר התורה ולהנציח את זכרו של ר׳ יצחק האהוב.

בעת ההלוויה ובמהלך ימי השבעה נאספו סכומי כסף נכבדים אשר נתנדבו הן על ידי המשפחה המורחבת של ר׳ יצחק ז״ל והן על ידי בעלי מנגנים ואנשי מעשה בארה״ב אשר הייתה להם הכירות עם המנוח מימי שהותו במרכז הרפואי שבנויורק.

ההתרמה נמשכת כל העת, והבוקר בפעילות סטודיו ‘רוטנט’ של משה רוט, עלה לאוויר אתר ייעודי לתרומות עבור כתיבת ספר התורה בו ניתן לתרום בצורה מאובטחת ובו יעודכן כל פרטי התורמים שתרמו בנדרים פלוס ובפלטפורמות השונות.

הבוקר פנתה האלמנה מרת חיה שתחי׳ אל מכריה ובני המשפחה וביקשה להירתם להקים שם לזכרו ולעילוי נשמתו: ״בעלי היקר יצחק ז״ל הזדכך ביסורים קשים ומרים עד ליומו האחרון, זכיתי ב״ה לעמוד לצידו ולהיות לעזר עבורו במשך אותם שנים. כעת לאחר פטירתו ברצוני להמשיך לעשות עבורו ולעילוי נשמתו ולאחר שהלך לעולמו ללא שהותיר אחריו זש״ק החלטנו כולנו להירתם יחד ולכתוב בעז״ה ס״ת לעילוי נשמתו שיהווה זיכרון נצח עבורו״.

ציבור ידידיו ומכריו של המנוח ר׳ יצחק ז״ל נקרא אל הדגל להצטרף לעזרת הגיבורים במלאכה ולהשתתף בתרומה נכבדת דרך האתר הייעודי, ובכך נוכל יחד להקים שם לזכרו. בוודאי יהיה המנוח מליץ יושר ממרומים עבור על התורמים והמסייעים בעניין.

ניתן לתרום בקישור המצורף לחץ כאן

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן