המהפכה בביתר בעיצומה: כל עמדות המחשב של רשת “פילטר” עברו לפיקוח המהודר של “חותם”

מעמד לחיים בהשתתפות רבני העיר ביתר עילית * חותם בתוך חותם * כששירות וכשרות נפגשים יחדיו * מצטרפים לנחשונים * ביתר מובילה מהפכה
img-20190228-wa01041975074186587589890.jpg
img-20190228-wa01041975074186587589890.jpg

בתושבי ביתר מברכים על המשך המהפכה הכשרה עם קבלת הבשורה על הצטרפותה של רשת חנויות עמדות מחשב – פילטר אשר לה ארבעה סניפים בעיר, לפיקוח המהודר ביותר של “חותם”.

לאור זאת התקיים ביום שלישי השבוע בסמוך לסניף ברח’ קנייבסקי בעיר מעמד “לחיים” בראשות רבני העיר שליט”א ובהשתתפות ראשי ארגון “חותם” והנהלת החנות.

במעמד המרגש נשא דברים ראב”ד ביתר הגאון רבי צבי ברוורמן שליט”א אשר הרחיב על החובה של כל עיר ועיר לדאוג שהחנויות מחשב שבתחומה יהיו תחת כשרות “חותם” וב”ה שזוכים לראות בעירנו ביתר התפתחות מרשימה בנושא ובתקווה שכל החנויות ילכו בעקבות הנחשונים ויצטרפו לכשרות המהודרת של “חותם”

לאחר מכן נשמעו דבריו של הגאון רבי שלמה הלוי איצקוביץ שליט”א חבר בד”צ ביתר אשר הסביר למה הקדימה התורה איסורי שבת למלאכת המשכן, לומר לנו כי לפני הכל צריך לשים גדרים וסייגים  מה אסור וממה צריך להתרחק אח”כ אפשר ללכת על מה כן. בדבריו ציין כי כשרות “חותם” מתנהלת בצורה הכי כשרה ויעילה תוך הבנת הצרכים וגם הסיכונים לטובת המשתמשים הרבים שיקבלו מקסימום שירות בשיא הכשרות.

אחריו דיבר הגאון רבי אברהם שטיגליץ שליט”א חבר בד”צ ביתר כאשר הוא מרחיב על היתרון האור בתוך החושך שאנו מצויים וכן על היכרותו מקרוב עם בעלי חנויות “פילטר” אשר כל כוונתם לשם שמים ושואפים תמיד לעשות הכל למען חלילה לא יבואו לידי מכשול, כמו כן אמר הגאון שליט”א כי העיר ביתר מהווה דוגמא לערים אחרות העומדות ומסתכלות על המהפכה הכשרה פה בביתר ולכן כל מי שלוקח חלק במהפכת הכשרות זכותו רבה להשפיע הלאה והלאה לתועלת כל כלל ישראל בע”ה.

במקום נשא דברים גם הגאון רבי מנחם קוריץ שליט”א רב שכונת “הדס” בעיר אשר ציין כי תחילה חשש מכל המהלך של פתיחת חנות מסוג זה בשכונה, אולם כשנוכח ביראת שמים והשמחה של מצווה של בעלי החנות הוא רגוע יותר ויודע שיש על מי לסמוך ובפרט עתה כאשר מוסיפים חותם על חותם שכל מהלך כזה מטהר את האוויר המזוהם שיש היום ברחוב. בדבריו הוסיף, כי למרות שכבר היה עד היום פיקוח של רבני העיר, אולם הרי ידוע כי כלי של גוי צריך חותם בתוך חותם וכי יש לך כלי של גוי יותר מהאינטרנט ובוודאי אשרי מי שמוסיף עוד חותם ועוד חותם בכדי להבטיח של יצא מכשול חלילה.

לסיום נשמעו דברים מפי הרה”ג ר’ רפאל שטרנבוך שליט”א אשר תיאר את השתלשלות העניינים, כאשר בעבר היה המצב פרוץ ביותר, וב”ה מאז הכינוס האדיר של תושבי ביתר בעניין הטכנולוגיה נרשמה התעוררות בעניין וכשלב ראשוני עברו כל חנויות המחשב לרמת סינון כשרה אשר היווה פתרון לבעיות החמורות אולם עדיין הפתרון לא היה מושלם ולא העניק פתרון לכלל הבעיות, ועתה זוכים אנו להמשך המהפכה להגיע לפתרון מושלם בע”ה של הפיקוח ההדוק והמקצועי של “חותם”.

עם סיום המעמד פנה הראב”ד שליט”א למזכיר “חותם” והודה לו על פעילותו הרבה לקדש ולטהר את העיר “ביתר” ולזכות אותנו בפיקוח כשר ומהודר ובירכו שיזכה להמשיך את המהפכה הקדושה בכל רחבי הארץ בקרב ציבור החרדים לדבר ד’. כמו כן הודה להעומד על המשמר יומם ולילה למען קדושת המחנה הרה”ג רבי רפאל שטרנבוך שליט”א.

המעמד המרגש ננעל מתוך רגשות קודש ותקווה כי אכן כולם יצטרפו למהפכה של כשרות “חותם” כרצונם של רבני העיר שליט”א וכך נזכה למנוע מכשולות ונזכה לעיר טהורה וקדושה עם הרבה ברכה והצלחה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן