שבעת טובי העיר – גרסת ביתר עילית

מהפכת השירות והזמינות של נציגי אגו"י בביתר עילית קובעת סטנדרטים חדשים בשירות לציבור * "שבעת טובי העיר" - נציגי אגו"י במועצת העיר חילקו את העיר לרובעים – כל אחד מהם אחראי על שכונה מסוימת * במקביל פועלת "הלשכה הניידת" ברחבי העיר
מאיר רובינשטיין -
מאיר רובינשטיין -

השירות בראש: קבלות קהל של נציגי אגו”י בביתר עילית נערכות מסביב לשעון. מדי יום נערכת קבלת קהל של אחד הנציגים בעירייה, בזמנים קבועים המפורסמים בהרחבה לנוחות התושבים.

הסיפור הייחודי הוא גרסת “שבעת טובי העיר” של ביתר עילית. שבעת נציגי אגודת ישראל במועצת העיר, חילקו את העיר לשבעה חלקים, כאשר כל אחד מהם אחראי על שכונה מסוימת, כך שהבעיות הספציפיות והפניות מאותה שכונה, מרוכזות לטיפול דרכו.

הדגש על הנגישות לציבור, מאפיין גם את לשכת ראש העיר, שם פועלת לשכה מיוחדת לפניות הציבור, בניהולו של ה”ה יענקי ברנשטיין, הנותן מענה אישי מיידי לכל פנייה, ומטפל בה במסירות, מתוך מאמץ להסיר מכשולים ולפשט את ההליכים הבירוקרטיים.

בנוסף, בימים אלו, בהם יש להגיש את בקשות ההנחה בארנונה עבור שנת הכספים 2019, הופכת הלשכה לפניות הציבור ל”לשכה הניידת”, ומקיימת קבלות קהל שוטפות מדי ערב בבתי הכנסת ברחבי העיר, בכדי לסייע לתושבים בהגשת בקשות ההנחה בארנונה. עשרות תושבים משתתפים מדי ערב בקבלות הקהל. עד כה נעזרו מאות רבות של תושבים בלשכה לפניות הציבור.

ראוי לציין, כי נציגי אגו”י מעניקים שירות מסור לכל פונה, מכל הקהילות בעיר, ורבים מתדפקים על דלתם ונעזרים בשירותיהם ובמסירותם.

בקרוב, צפוי להיפתח בעיר סניף קבוע של אגו”י – “בית אגו”י”, שיהיה מוקד שירות מרכזי, בו ייערכו קבלות קהל רבות, ויינתנו מענים מקצועיים בידי מיטב אנשי המקצוע בתחומים שונים.

ראש העיר מאיר רובינשטיין אומר, כי  “לצד העשייה הענפה של העירייה, אנו שמים כעת דגש מיוחד על תחושת החיבור של התושב, שירגיש את הנכונות והזמינות שלנו אליו. בצעדים שעשינו בחודשים האחרונים יש כבר משום מהפך, ובעז”ה נמשיך לתת מענים ייחודים בשלל אמצעים ונגביר את הקשר האישי עם הציבור”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן