​”התושבים מצביעים בידיים” – יום האחריות הגדול של תושבי ביתר עילית יצא לדרך

יום האחריות הגיע ואלפי תושבי ביתר החלו בהמוניהם להצטרף לתכנית "נושאים באחריות" הגדולה של קופת ביתר. שליחי הקופה מסתובבים בשעות אלו בבתי התושבים וניתן לתרום אף בקישור כאן באתר
התושבים מצביעים בידיים
התושבים מצביעים בידיים

חודש שלם חלף מאז התיישבו כלל רבני העיר סביב השולחן בכנסייה הגדולה והנדירה שנערכה במוצ”ש בשלח באודיטוריום פריימן בביתר עילית. חודש שלם של קמפיין ענק והיסטורי שלא פספס אף פינה בעיר והצליח לחדור לליבו של כל תושב ותושב.

 חודש שלם של דיונים הרי גורל בבתי הכנסיות ובכוללים, במקוואות ובשטיבלאך, האם יהיה שינוי בקופה כמה ראוי לתרום ולמה בכלל צריך הוראת קבע וכו’ וכיוצא. חודש שלם של שברירי מחשבות שהתגבשו לרעיון שלם ולהחלטה ברורה: “כן, גם אני יהיה חלק מכל תושבי העיר! כן, גם אני אשא באחריות בגורל אחיי ושכניי ואחתום הוראת קבע לקופת ביתר למען עניין עירך”.

החודש הזה הסתיים הערב, מוצאי שבת פרשת תצווה, לאחר שבת אחריות גדושה בה בכל בית כנסת ביתרי נשאו דברים בחובת השעה ובחשיבותה של ההצטרפות המידית לנשיאה באחריות של עניי העיר, יצאו השליחים לדרך והחל מהשעה 20:30 עוברים מאות פעילים בכל בית ברחבי העיר על מנת להחתים את הציבור על הוראת קבע קבועה של מינימום 101 שקלים לחודש וכל המוסיף הרי זה משובח.

משה, אחד השליחים של קופת ביתר סיפר לביתר אונליין על המתרחש: “בשעה 8 וחצי יצאנו לדרך, הוטל עלינו מספר בניינים ברחוב כלשהוא בביתר ואני מוכרח לומר שאנחנו נפעמים מחיבת המצוות שיש לתושבי ביתר. אני לא יודע אם זה בגלל הקמפיין הממושך או בגלל החיבור למצווה אבל ב”ה יש היענות גוברת ובכל בית בו נכנסנו והבאנו את דבר גדולי הדור ורבני העיר חתמו לנו על הוראת הקבע ואף הרעיפו עלינו ברכות על הזכות הגדולה שזיכינו אותם. אחד החותמים אף חיכה לנו עם שולחן ערוך במיני מתיקה ובמגדנות ולצד בניו וחתניו דיבר בשבח המצווה הנעשית יחד עם כלל התושבים וחתם בהתרגשות כאשר לגופו בגדי שבת וכל כולו משדר הוד והדר ושמחה של מצווה, אשרי העיר שאלו הם תושביו”.

אלו שלא יספיקו לחתום הלילה יוכלו לעשות זאת מחר במשך כל יום האחריות אצל הנציגים שישהו בבתי הכנסיות ואף בכוללים ובמקומות נוספים בעיר.

גולשי האתר מוזמנים להצטרף לישא באחריות דרך הקישור הזה:

http://bit.ly/beitark

הרה”ג יצחק מועלם שליט”א חותם על טופס הוראת קבע
Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן