חדש בעיריית ביתר עילית: אתר מידע הנדסי

שירות חדש ומתקדם במחלקת ההנדסה: אתר מידע הנדסי המעניק שלל שירותים לאדריכלים, קבלנים ותושבים בלחיצת כפתור * בשלב הבא תתאפשר גם הגשת בקשות היתרי בנייה באמצעות האתר * רה"ע רובינשטיין: מדובר בהמשך למהפכת "ראשון בבנייה" בה העמדנו את זמן הטיפול בבקשת היתר על ארבעה חודשים בלבד
IMG-20190131-WA0110.jpg
IMG-20190131-WA0110.jpg

כל המידע בלחיצת כפתור: מהפיכת שירות במחלקת ההנדסה של עיריית ביתר עילית – אתר הנדסי מתקדם שעלה בימים האחרונים, יעניק לאדריכלים, מתכננים, קבלנים ואף לתושבים – מידע תכנוני חשוב ושלל שירותים.

האתר החדש כבר החל לפעול, והוא מעניק כבר בשלב זה מידע תכנוני ונתונים, צפייה בתכניות והיתרים והדרכה מקצועית לאנשי מקצוע ולתושבים. כתובת האתר הינה http://betar-illit.complot.co.il והוא מהווה נדבך במהפכה הדיגיטלית של העירייה.

בעירייה מוסרים עוד, כי בשלב הבא יופעלו  GIS – מערכת מידע גיאוגרפי למתכננים, מערכת הגשה מקוונת של בקשות להיתרי בנייה ומידע תכנוני דינמי מקיף.

רה”ע רובינשטיין אומר, כי “מדובר בהמשך למהפכת “ראשון בבנייה” בה החלטנו של שדרוג מקיף למערך השירות במחלקת ההנדסה, ובין היתר העמדנו את זמן הטיפול בבקשת היתר על ארבעה חודשים בלבד”.

מחזיק תיק תכנון ובנייה ה”ה בנימין הרשלר אומר, כי “זהו שירות מתקדם ונצרך. אנו ממשיכים בכל עת לשקוד על שיפור השירות, הזמינות, הנוחות והמהירות. נשמח לכל הערה או הערה, ע”מ להעניק את השירות הטוב ביותר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן