צפו: הסופה בעיצומה; שלג קל בביתר, עשרות תקועים בכביש המנהרות

עשרות רכבים תקועים בכביש המנהרות. התחבורה הציבורית אינה פעילה. לפנות בוקר העירייה תקיים הערכת מצב בנוגע לקיום הלימודים. הסופה בעיצומה. צפו:
6895479c-b54d-49af-98c3-7a453d49af97
6895479c-b54d-49af-98c3-7a453d49af97

לאחר שעות המתנה התחזית התממשה: שלג קל החל לרדת הערב (רביעי) באזורים הגבוהים בביתר עילית, עוקף חוסאן, כביש המנהרות, בישובי גוש עציון ירד שלג משמעותי שנערם על הקרקע.

בעקבות היערמות השלג בציר עוקף חוסאן וכביש 60 חסמה משטרת ישראת את הצירים לתנועה, עשרות כלי רכב ואוטובוסים תקועים באזור צומת אלחדאר עד לפתיחת הצירים, חבר העירייה יקי הרשקופ מתנדבים מארגון ידידים ואיחוד הצלה ביתר נמצאים במקום ומסייעים לתושבים להגיע לעיר, בעקבות חסימת הציריים חברת קווים עילית הודיעה על הפסקת פעילות התחבורה הציבורית.

בתוך כך, משטרת ישראל מבקשת מציבור הנהגים להימנע מנסיעה בכבישים המושלגים.

מעיריית ביתר עילית נמסר לביתר אונליין: כי בשעה 05:00 בבוקר תיערך הערכת מצב בה יוחלט על קיום הלימודים.

במהלך הלילה המערכת החורפית צפויה להחלש כשמחר (ה’) יהיה קר מהרגיל לעונה עם גשמים מקומיים.


צפו בגלריית התמונות:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. הערב פקק מטורף בדרך לביתר ולישובי גוש עציון. (כמה זמן לקח בשנים עברו לעירית ירושלים לפנות את הכניסה לעיר משלג שהצטבר? לא שעות).
    כאשר בשטח נראו מאזור של אל חאדר ועד הכניסה לביתר 2 טרקטורים שעבדו לפלס את השלג ועוד 1 פלוס מפלסת שלג שעמדו בכניסה לביתר עילית.
    באפס מעשה אז אלפים רבים שרצו להגיע לביתם או לצאת מביתר לכיון ירושלים לא יכלו לעשות זאת כי בשטח לא ממש עבדו לפינוי השלג.
    כביש 375הציר לביתר וממנה היה חסום לסירוגין בהוראת הצבא והמשטרה. כאוס תחבורתי שכל אחד מנסה להדחף עם רכבו או חלק מנהגי אוטובוס שגם
    הם לא בדיוק צייתו לחוקי התנועה שאם היה עוד קצת רכבי משטרה היה נמנע וכך מכוניות ואוטובוסים יתכן ולא היו מחליקים.חלק מהנוסעים שהיו על חלק
    מהאוטובוסים ירדו והלכו ברגל או בנסיון לעצור טרמפ? השלג ירד באזור לסירוגין, וגם גשם, ומידי פעם ברד,יתכן שהיה למישהו אינטרס שהאזור יהיה פקוק
    לשעות ארוכות,קו 294של השעה 645הערב שיוצא מי-ם לביתר עילית הגיע סמוך לשעה 11בלילה לכניסה לביתר, משהו הזוי לחלוטין,
    פקקים יכולים להיות וזה אף צפוי אבל 4שעות זה פשוט מטורף.
    אבל משהו טוב אי אפשר- יקי הרשקופ חבר המועצה המוערך בעיריה הסתובב כל העת עם רכבו בעל ההנעה הקדמית והציע לאנשים לעלות עליו בדרכם הביתה,חסד אמיתי..

  2. תודה רבה וכל הכבוד ליעקי הרשקופ וליוסי יונה , שעומדים בצומת אל חדר ועוזרים לנהגים במסירות נפש בקור להגיע לבית אחרי המתנה של 4 שעות אחרי מחסום המנהרות , אני בעצמי הייתי תקוע שם מעל 4 שעות ,הקב”ה יחזיר לכם בכפל כפליים ….

  3. חבר שהיה על האוטובוס הנל סיפר לי שעשו תפילת ערבית באוטובוס,ואמרו תהילים ביחד שהאטובוס לא התחלק כמו הסובבים לו ואכן זה הצליח ואז אמרו מזמור לתודה,וזה יפה…

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן