מאות רבות בכנס הכנה לתחילת לימוד ‘אלו טריפות’ בדף היומי

האירוע אורגן על ידי לשכת סגרה"ע דודי זלץ, במשותף עם רה"ע מאיר רובינשטיין, ארגון תודעה והכשר שארית ישראל ⋅ הוקרנה מצגת מפורטת ונערכה הדגמה על חלקי בהמות בגודל טבעי, כולל בן פקועה, וכן שחיטת תרנגול להמחשה מיטבית • נשאו דברים הגאון רבי צבי ובר שליט"א והגאון רבי משה דוד אדלר שליט"א
img-20190109-wa01859161062597704223440.jpg
img-20190109-wa01859161062597704223440.jpg


מאות רבות של מגידי ותלמידי שיעורי הדף היומי, שוחרי התורה ולומדיה מתושבי ביתר עילית, נטלו במוצאי השבת האחרונה חלק בשיעור הכנה והדרכה שקיימה לשכת סגן ראש העיר דודי זלץ, במשותף עם לשכת ראש העיר מאיר רובינשטיין, ארגון תודעה והכשר שארית ישראל, לקראת תחילת לימוד פרק אלו טריפות בדף היומי.

בשיעור נערכה הקרנה של מצגת ייחודית להסברה ולפישוט המושגים המורכבים הנלמדים בפרק אלו טריפות, שהופקה על ידי מכון תורת הקרבנות. כמו כן התקיימה הדגמה על גבי תרנגול חי שהובא למקום וחלקי פנים של בהמות, להסברה מוחשית של כל המושגים הנלמדים. הגאון רבי צבי ובר שליט”א, חבר בד”ץ שארית ישראל, והגאון רבי משה דוד אדלר שליט”א, רב קהילות בני התורה בשכונות הגפן והתמר בעירנו,
נשא דברים בפני המשתתפים, כשהם מפרטים את הנושאים השונים ונכנסים לעומקה של הלכה בנושאים שעומדים להילמד על ידי לומדי הדף היומי.

לאחר הקרנת המצגת הוצגו בפני הנוכחים חלקים נוספים של בהמות, כולל בין השאר המקרה הנדיר של בן פקועה, שהובא בגודל טבעי למקום. בשלב הבא התאפשר למשתתפים לחזות בשחיטת העוף, כך שניתן היה לראות מקרוב ולהבחין בכל הפרטים שלהם יזדקקו לאחר מכן בלימודם.

בתום האירוע, שהתקיים בבית הכנסת בית מאיר שברחוב דרכי איש שבגבעה B בעיר, חולקו למגידי השיעורים המשתתפים, חוברות מהודרות שבהן יוכלו להשתמש על מנת להדגים היטב בשבועות הקרובים לשומעי לקחם את המושגים הנלמדים בפרק אלו טריפות, על ההפקה בפועל הופקד תושב העיר יהודה גודלבסקי איש צעיר ואנרגטי.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן