ראש הממשלה הודיע: נאשר את אזור התעשייה של ביתר עילית “היער האנגלי”

אחרי שנים של עיכובים הודיע ראש הממשלה נתניהו כי אזור התעשייה של ביתר עילית יאושר בקרוב במינהל האזרחי * רה"ע מאיר רובינשטיין: "מודה לליצמן, דרעי ופרוש שפעלו במסירות וסייעו לאישור"
יער אנגלי 1
יער אנגלי 1

אחרי שנים של דחיות ועיכובים ע”י הדרג המדיני, ומסע לחצים של ראש העיר מאיר רובינשטיין באמצעות הנציגות החרדית בכנסת, הודיע ראש הממשלה נתניהו, כי אזור התעשייה יאושר בהקדם.

אזור התעשייה העתידי של העיר, המכונה “היער האנגלי”, יוקם בשטח של כ-800 דונם, ויכיל שילוב של סוגי עסקים שונים מענפי המסחר, התעשייה, הידע, ההכשרה ועוד, מתוך מטרה להיות מוקד תעסוקה מרכזי, שיביא רווחה לא רק לתושבי ביתר עילית, אלא אף שגשוג ופריחה לאזור כולו.

מיליוני שקלים הושקעו עד כה בתכנונו של אזור התעשייה, שכבר אושר בידי כל הגורמים הרלוונטיים והוועדות השונות. העירייה אף שכרה משרד תכנון וניהול מוביל לקידום הפרויקט, העובד במרץ רב, במטרה לקדם את הקמת אזור התעשייה.

בתגובה לאישור אמר ראש העיר מאיר רובינשטיין, כי “העיר ביתר עילית ותושביה, חייבים תודה עצומה לכל העוסקים במלאכה שסייעו לנו בהשגת האישור – לסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן – שנפגש לבקשתי ביום רביעי האחרון בנושא עם רה”מ נתניהו, לשר הפנים הרב אריה דרעי שהפעיל בשנים האחרונות לחץ גדול בנושא, ולידיד העיר סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, שלא הפסיק לרגע את הטיפול והלחץ בקידום הפרויקט”.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן