הכירו את סטולג’ – חיפוש קורסים אונליין ותתחילו ללמוד מכל מקום

ישראלים רבים רוכשים הכשרה מקצועית או משפרים את הידע המקצועי שלהם באמצעות קורסים אונליין במגוון תחומים. הכירו את סטולג' – האתר שמרכז אלפי קורסים איכותיים ללמידה אונליין
סטולג חיפוש קורסים אונליין
סטולג חיפוש קורסים אונליין

היום כבר לא צריך לצאת מהבית כדי ללמוד, אפשר לעשות זאת בזמן שנח לכם מכל מקום שרק תרצו. למידה מהבית נפוצה מאוד בעולם, ובשנים האחרונות גם בישראל.

היתרונות המשמעותיים של קורסים אונליין הם בראש ובראשונה חיסכון גדול בזמן, לא צריך להתלבש ולהתארגן ולנסוע למכללה/מכון להכשרה מקצועית כדי ללמוד, כשאתם בוחרים ללמוד קורס אונליין אתם מחליטים מתי ללמוד, אין ספק כי הדבר דורש כמובן משמעת עצמית.

יתרון נוסף הוא חזרה על החומר או על משפטים של המרצה שוב ושוב, כולנו מכירים את הסיטואציה הזאת מהאוניברסיטה – יושבים בשיעור ומאבדים את הקשב לרגע, או בדיוק בחלק החשוב יצאנו לשירותים, והסיכומים של החברים לא תמיד היו מועילים, בקורסים אונליין אתם יכולים לחזור שוב ושוב על משפטים של המרצים או על שיעורים שלמים.

לאחרונה עלתה לרשת גירסת ה BETA של סטולג’ – חיפוש קורסים אונליין. במקום לחפש שעות בגוגל אחרי קורסים אונליין, באתר סטולג’ מרכזים לכם את כל הקורסים מהאתרים המובילים בישראל במקום אחד, כולל מחיר הקורס. במאגר הקורסים יש גם קורסים חינמיים.

אז מה כדאי לכם ללמוד? היכנסו לאתר סטולג’ וחפשו בהתאם לקטגוריות השונות קורסים ללמידה אונליין מכל מקום. בין הקטגוריות ניתן למצוא קורסים בגרפיקה ועיצוב, קורסים במחשבים ואינטרנט, קריירה ותעסוקה, שפות, שיווק ופרסום, קורסים בהתפתחות אישית ועוד.

לאתר סטולג’ – חיפוש קורסים אונליין לחצו כאן.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן