אגודת ישראל נוקמת בדגל בביתר: מינוי דודי זלץ לתפקיד סגן יעוכב

img-20181015-wa00052183293196525300569.jpg
img-20181015-wa00052183293196525300569.jpg

אחרי שכבר נדמה היה שהכל מוכן עם הסכמים קואליציוניים לקראת ישיבת המועצה הראשונה החגיגית בביתר עילית (ג) נראה שהפילוג החרדי מגיע גם לביתר, שעות ספורות לפני ישיבת המועצה הודיעו בשלומי אמונים על עיכוב במינויו של דודי זלץ כסגן ראש העיר מטעם דגל, בתגובה ארבעת חברי העירייה מטעם דגל התורה החרימו את ישיבת המועצה.

יצויין, כי בישיבת המועצה אושר מינוי של יו”ר ש”ס יהודה עוביידי לתפקיד ממלא מקום ראש העיר.

בהודעת שלומי אמונים מינוי הסגן של ‘דגל התורה’ בביתר מתעכב לעת עתה, בהודעה הוסבר “יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים, זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים. אנו שוקלים לנקוט פעולות נוספות כלפי דגל התורה. אנו מקווים ומייחלים שהנושא ייפתר בקרוב והאחדות בביתר תימשך ותשפיע לטובה על יתר הארץ.

במסגרת ההסכם הקואליציוני בביתר עילית, בין דגל התורה למאיר רובינשטיין, השיגה דגל התורה עבור היו”ר זלץ את תפקיד סגן בשכר ובנוסף לאור כך שהרשימה הכפילה את כוחה קיבלו בנוסף את תיק החינוך, תיק התרבות הכולל את המתנ”סים, דתות וחברויות בועדות.

דודי זלץ מסר בתגובה “אני מצר על כך ששלומי אמונים הארצית, משיקוליה שלה, החליטה לגרור את ראש העיר רובינשטיין, בניגוד לרצונו, למאבק של פוליטיקה ארצית של התחשבנויות קטנוניות, על חשבון תושבי העיר, מדובר בניסיון לפגוע באופן חמור בשלום, באחדות ובאחווה בין הקהילות בעיר, תוך הפרה בוטה של הסכם חתום על ידי ראש העיר מול הסיעה השניה בגודלה בעיר. זאת, לאחר כל פעולותינו למען השלום בתקופת הבחירות, בה עשינו במלוא מרצנו לבחירתו של ראש העיר וקיימנו באופן מלא את חלקנו בכל הסיכומים כי דין ביתר אך ורק כדין ביתר, ושעירנו איננה כרוכה בערים אחרות”

“אנחנו בדגל התורה עוסקים תמיד אך ורק בעשייה למען התושבים, מעל לכל שיקולים כאלו ואחרים של כבוד ונקמה, וללא קישור של פוליטיקה ארצית לשירות המסור לתושבי העיר. זלץ הוסיף “לאור כל זאת, החליטה דגל התורה להחרים, על ארבעת חבריה, את ישיבת המועצה שכונסה היום, לאחר שבמרכזה הוצבו מאבקי פוליטיקה פתטיים שאינם קשורים כלל לעירנו.”

דגל התורה, כמפלגתם של בני התורה הצועדת לאורם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט”א, תמשיך להוביל פעילות חסרת פשרות, בהצלחה וביעילות, ולהביא הישגים חסרי תקדים למען ציבור בוחריה וכל תושבי העיר.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן