במעמד רבני העיר וראשי העיריה – נחנכה הספרייה חדשה בגבעה ב’

עם סיום עבודות הקמת הספרייה החדשה בגבעה ב' נערך מעמד חנוכת הבית בהשתתפות רבני העיר שליט"א, ראש העיר וחברי מועצת העיר * אלפי ספרים חדשים כבר הוזמנו לספריה החדשה, שתתווסף לספריה בגבעה א' * רה"ע: "הספרייה מתווספת למתנ"ס פריימן שנפתח בגבעה ב', כחלק ממהפך שירותי התרבות בשכונה"
img_0189
img_0189

אחרי מתנ”ס פריימן החדש – נחנכה הספרייה החדשה: במעמד רבני העיר שליט”א, ראש העיר מאיר רובינשטיין, חברי מועצת העיר והנהלת המרכז הקהילתי, נחנך מבנה הספרייה החדש בשכונת התמר שבגבעה ב’ בביתר עילית.

הספרייה החדשה, מתווספת למתנ”ס פריימן החדש שנחנך בחג החנוכה האחרון בגבעה ב’, כחלק ממהפך שדרוג שירותי התרבות בגבעה ב’, ובכלל לתושבי העיר, הנהנים מכמות גדלה והולכת של אירועי תרבות בשנים האחרונות, בכמות ובאיכות.

במעמד חנוכת הבית השתתפו רבני העיר שליט”א – חברי בד”צ ביתר – הראב”ד הגר”צ ברוורמן, הגרא”ש שטיגליץ, הגר”ש איצקוביץ, לצד ראש העיר מאיר רובינשטיין, הממונה על הספריות הציבוריות במשרד התרבות בועז דהן, מאיר פישמן מפקח מערך הספריות מטעם משרד התרבות, הגב’ גילה גבאי, מפקחת על הספריות הציבוריות, מנכ”ל העיריה יהודה שפיצר, חברי הנהלת העיר יצחק דויד כהן מחזיק תיק תרבות, יעקי הרשקופ מחזיק תיק שפ”ע.

בעירייה כבר ביצעו רכש ראשון של עשרות אלפי הספרים עבור הספרייה החדשה, אלו ישמשו את תושבי השכונה שנאלצו עד כה לנדוד לספרייה בגבעה א’. במרכז הקהילתי צופים, כי בעקבות הנוחות והזמינות, יצטרפו מנויים רבים נוספים לשירותי הספריות בעיר בכלל.

כיום קיימת בגבעה א’ ספריה גדולה, עם למעלה מ-30,000 ספרים, וכ-14,000 מנויים. בד בבד עם בניית הספרייה החדשה וציודה במלאי ספרים הולם, הורה רה”ע לחדש את הספרייה הקיימת, הן בשיפוץ המבנה והן בהגדלת כמות הספרים.

הגדלת וחידוש הספריות, הינם חלק מהתנופה הגדולה של העירייה מחלקת התרבות והחברה למתנ”סים בעיר, בראשה עומדת הגב’ ד. קרויזר. בניהול הספרייה בגבעה א’ משמשות הגב’ מויאל והגב’ חייא, ומנהלת של הספרייה החדשה היא גב’ אסולין. מנהל הספרייה התורנית הוא ר’ משה זלצמן, ולצידם צוות הרכזות המסורות.

לדברי רה”ע, “בסייעתא דשמיא אנו מצליחים לחנוך ספרייה חדשה, גדולה ומרשימה, שמצטרפת למתנ”ס פריימן שנפתח בגבעה ב’. כל זה הוא חלק ממהפך שירותי התרבות בשכונה, כמו גם במוסדות ציבור וחינוך נוספים. זהו עוד נדבך בהשקעה אינסופית. זוהי שמחה גדולה וסיפוק עצום לראות עמל של שנים מגיע לסיומו”.

עם סיומה של הבנייה, בימים אלו ממש, החלו משלוחי הספרים הראשונים כבר להגיע למבנה, ובתוך שבועות ספורים צפויה הספרייה להיכנס לפעילות מלאה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. לפני בחירות העוררו תושבי גבעה בי משוועים כבר שניםםםםם לספריה
    אשכרה שוחד בחירות
    רובינשטיין הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. מאיר!! איפה היית עד היום
    יאלללללללללללללההההההה הביתההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. רובינשטיין תפסיק להתעלל בילדי החינוך המיוחד
    הם ראוים לזכיות כמו כל ילד אחר
    תפסיק להבדיל בין דם לדם
    לך הביתה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן