ביתר עילית: במעמד ח”כי אגו”י נערך כנס הכנה ליום הבחירות

בסוף השבוע נערך בביתר עילית כנס היערכות נרחב ליום הבחירות * באירוע השתתפו חברי הכנסת של אגודת ישראל ונציגי כלל החסידויות בעיר * הפעילים הביעו התלהבות גדולה לפעול למימוש כוחה של אגו"י בעיר – כנגד כל המנסים לקרוא עליה תיגר * חברי הכנסת: הוראת מועצת גדולי התורה לפעול למען הרב רובינשטיין מחייבת כל אחד ואחד
WhatsApp Image 2018-10-21 at 15.00.08
WhatsApp Image 2018-10-21 at 15.00.08

מאות פעילי אגו”י בביתר עילית, כולל נציגי כלל החסידיות בעיר, ובראשם חברי הכנסת של אגודת ישראל – סגן השר הרב מאיר פרוש, חה”כ הרב מנחם אליעזר מוזס, חה”כ הרב ישראל אייכלר, ומזכ”ל אגו”י ורה”ע בני ברק הרב חנוך זייברט – השתתפו בסוף השבוע בכנס הכנה נרחב ליום הבחירות של אגו”י בביתר עילית.

מטרת הכינוס – היערכות ליום הבחירות, ליכוד השורות, והעברת הנחיות חשובות ומסרים לקראת הישורת האחרונה לבחירות בעיר, מתוך מטרה שכל אחד יידע את תפקידו, גודל המערכה וחובת ההתגייסות למען התוצאה החשובה כ”כ לעיר ולציבור אגו”י.

מנחה האירוע היה ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, שבדבריו מנה את הישגי הסיעה היוצאת בקדנציה האחרונה, הכוללים בין היתר את טיפוח העיר לרמת שיא, לצד השקעה חסרת תקדים בבינוי מוסדות חינוך ומוסדות ציבור, וציין את האחדות המוחלטת והחיבור בין כלל החסידויות והנציגים, היוצאים לבחירות מאוחדים, כיאה וכיאות לעיר התורה והחסידות בהרי יהודה. הרב רובינשטיין קרא לשלום ואחדות בין כלל הציבורים בעיר, והבטיח כי יכניס לקואליציה את כל המפלגות המצייתות לדעת תורה.

את המשא המרכזי נשא סגן שר החינוך ויו”ר שלומי אמונים הרב מאיר פרוש, שציין בדבריו את ליכוד השורות, העשייה הפורה של ראש העיר לטיפוח ופיתוח העיר, תוך היותו קשוב ומסייע לכלל החסידויות, הקהילות והעדות בעיר. הרב פרוש חידד בקרב הפעילים והנציגים את חובת השעה בהירתמות של כל אחד ואחד להשגת היעדים, “בידיכם הכח לתת לנציגי אגו”י את הכלים לפעול בקדנציה הבאה למענכם ולמען התושבים, בהתאם לייצוג אותו יקבלו במועצת העיר הבאה. הוראות מועצג”ת מחייבת אישית כל אחד ואחד”.
בנוסף, נשאו נאומים חה”כ הרב אייכלר וחה”כ הרב מוזס, שעמדו בדבריהם על הוראתם של כ”ק האדמו”רים שליט”א חברי מועצת גדולי התורה לפעול ולהתגייס בכל כוחם, וציינו את פעילותו הרבה של הרב רובינשטיין לפיתוח ולביסוס מוסדות החינוך והתורה, כפי שכל אדם הנכנס לעיר רואה ומתפעל.

סגרה”ע ומחזיק תיק חינוך הרב בנימין הרשלר, סקר בפני הציבור את הסיבות לכך שיש לפעול להגברת כוחה של סיעת אגו”י בעירייה, על מנת שהסיעה תוכל להחזיק ברשותה את התיקים החשובים בעיר ולקדם כך פעילות רבה. “אם לא נהיה מספיק חזקים וגדולים, לא נוכל לשמור בידנו את התיקים הללו”, הזהיר.

כמו”כ נשא דברים חבר הנהלת העיר הרב מנדי שוורץ, שהביע את חשיבות המערכת וציין את חובת הכרת הטוב לרה”ע על העשייה הכבירה, ועל חובת ההירתמות שיש לקהילות החסידויות בעיר, כנגד כל אלו המבקשים להקטין את כוחם.
הרב מנחם שיינברגר מנהל מטה יום הבחירות ומועמד הרשימה, דיבר על כך ש”יש לנו הזדמנות, כאשר כל הקהילות החסידיות מאוגדות ומאוחדות, ואם לא נילחם על האחדות הזו, אנו עלולים לאבד אותה לטובת אלו שמנסים לפלג אותנו מבפנים. אנשים בשולי המחנה, מנסים למכור לציבור שהם מעוניינים להציב לנו ‘תמרורים’ בכדי להמריץ אותנו לעשייה. אל תתנו להם להטעות אתכם, הם מנסים להציב ‘מכשולים’ ולא ‘תמרורים’, אנו מלאי מרץ עם תכניות לעשייה ללא גבולות, רק תתנו לנו הזדמנות ואת היכולת לבצע. הרשימה רעננה וצעירה, ואם האחדות תנצח ונתלכד כולנו סביב רשימת ‘אגודת ישראל’, יהיה לנו את היכולת להוביל ולהביא להישגים גדולים”.

יעד הבחירות, כפי שהוצב כבר בכינוס הבחירות הראשון בחול המועד סוכות, הוא עשרה נציגים חסידיים של אגו”י במועצת העיר, דבר שייתן כח לעשייה כבירה ויהווה אמירה ברורה על חוזקן של הקהילות החסידויות בעיר, אל מול המקטרגים.
במוקד הבחירות ניצבת ההשקעה הרבה בחינוך. לקראת הקדנציה הבאה הבעל”ט, הכינו ראש העיר וצוותו שורת יעדים חדשים בנושא החינוך, שתביא את ביתר לשיאים נוספים. “נושא החינוך, ההשקעה בילדים, הרצון שלנו לראות נחת יהודית מכל אחד ואחד מיוצאי חלצנו – גדול מכל דבר אחר ומשותף לכולנו”, אומר רה”ע, “ולכן, במקביל להמשך ההשקעות הרבות שלנו בעיר, ניתן אי”ה דגש מיוחד על השקעה רבה ביוזמות חינוכיות חדשות בתחום החינוך”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. מי שמבטיח ולא מקיים
    שיפנה את מקומו וילך הביתה !!!!!
    עושים סוףףףף להבטחות !!!!
    לא בוחרים מאיר רובינשטיין !!!!!!!
    סיסמאות והבטחות לא מדבר אלינו. !!!!

  2. תעברו על הנציגים של אגודת ישראל אחד אחד
    אפחד מהם לא ראוי להיות נציג ציבור
    מושחתים נמאסתם
    בוחרים במי שבאמת עוזר לתושב ולא לעסקנים מנהלי המוסדות
    שדואגים רק לכסף שלהם
    הפעם מצביעים למי שבאמת עוזר לתושב הפרטי
    מצביעים אך ורק למעננו
    מנחם זיידה ראש העיר הבא!!!!!!!!!!!!!!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן