בלעדי: אלו הן הרשימות שאושרו על ידי וועדת הבחירות בביתר, ביתר אונליין מגיש את הרשימה המלאה

בניין עיריית ביתר
עיריית ביתר

בעוד קצת יותר משבועיים ייגשו תושבי ביתר בהמוניהם אל הקלפי ויצביעו עבור המפלגה אשר לדעתם תייצג אותם כראוי במועצת העירייה ביתר עילית. הרשימות הוגשו כידוע ביום רביעי בחול המועד סוכות אך האישור הסופי ניתן לכך רק בימים האחרונים על ידי וועדת הבחירות בביתר.

האישור כולל את כל שמות הרשימות שהוגשו, אותיות המפלגה כפי שיופיעו בפתקי ההצבעה ושמות המתמודדים שנרשמו בסיעה כפי סדר הצבתן. למעט פסילה טכנית של מתמודד ברשימת המדף של חיים גוטליב לא נרשמו אירועים מיוחדים וכלל השמות והאותיות עברו את אישורו של מנהל וועדת הבחירות. ביתר אונליין מציגה בבלעדיות את הרשימה המלאה של הסיעות כפי שנמסרו מוועדת הבחירות בעיר.

ראשונה ברשימה (לפי סדר א-ב של אותיות הרשימה) זו סיעת ‘אנשים’ המציגה את האותיות ‘אב’ כאותיות הרשימה. חברי הסיעה הם לפי הסדר כדלהלן: יעקב הרשקופ, יצחק (ישראל) פכטר, ישראל פוקס, פנחס יעקב מיוחס, דוד בן פורת, מרדכי קנילסקי, שמעון בנדר, אליהו דוד, גבריאל נתן (גבי) הורן, שמעון פיליפ, שלמה חיים וואקנין, יואל משי זהב, משה יצחק דן, חיים צבי אייזנבך, מרדכי שוחט, לוי יצחק הולצמן.

אחריה ברשימה זו סיעת ‘אגודת ישראל ביתר’ המציגה את האות ג’ כאות הרשימה. חברי הסיעה הם לפי הסדר הבא: בנימין הרשלר, יששכר דוב שמעיה, מנחם (מנדי) שוורץ, דוד שפיצר, יואל פרוילך, מנחם מאניש שינברגר, פנחס צבי ברים, מרדכי מלאכי, יצחק מאיר ברים, ישראל אהרן בוקשפן, יהונתן שמחה כהן, אליהו יצחק פריימן, צבי קרונבליט.

הרשימה השלישית במספר היא רשימת מדף של ראש העיר מאיר רובינשטיין אשר רצה לחסוך את מקומו במועצה ובשל כך הריץ רשימה עצמאית אשר לא תופיע בקלפי אך מאידך מאפשרת לרובינשטייין לרוץ מטעמה לראשות העיר. שמה של הרשימה היא ‘ביתר מאוחדת’ אות הרשימה היא י’ וחבריה נרשמו לפי הסדר הבא: מאיר רובינשטיין, אהרן בורנשטיין, נפתלי מייקוף, שמעון אנשין, אברהם גרוסמן, יהודה קוסטנטינר.

הרשימה שמופיעה לאחריה היא סיעת ‘דגל התורה’ המציגה את האותיות ‘כן’ כאותיות הרשימה. חברי הרשימה הם כדלהלן: דוד זלץ, יוסף שטרית, אברהם יודייקין, חיים שלום ברגר, ישראל מאיר הנאו, חננאל שם טוב, וערן בן פורת.

הרשימה החמישית במספר היא סיעת למענינו, שמה המלא כמופיע בטופס שהוגש לוועדת הבחירות הוא ‘למעננו תושבים למען תושבים בראשות מנחם זיידה מפלגת התושבים סיעת התושבים. אות הרשימה היא האות ל’ וחבריה לפי הסדר הבא: מנחם זיידה, מאיר קדוש, אליהו זלמנוביץ, נחמן זוננשיין, אברהם עמרם פפנהיים, חיים מאיר לונדנר.

לאחריה מופיעה רשימת ‘קהילות הקודש בראשות משה כהנא וחיים רובינפלד’. אות המפלגה היא נ’ וחבריה הם: משה כהנא, אליעזר חיים רובינפלד, משה קרויזר, בועז בק, מרדכי הורביץ, אליהו בדיחי.

הרשימה השביעית היא סיעת בני תורה שהצליחו להשיג לעצמם את האותיות ‘עץ’ כאותיות המפלגה, וחברי הרשימה הם לפי הסדר הבא: מאיר שרגא ליכטמן, יעקב סומפולינסקי, גדליה ווילך, יואל סלומון לוין, אהוד זאב רוזנברג, מאיר וינטרוב, משה זייבלד, יהודה אריה הירשמן.

לאחריה מופיעה רשימת המדף של יוסי חשין המריץ את עצמו לראשות העיר. שם הרשימה ‘הישר והטוב בדרך התורה’ אותיות הרשימה הן ‘רת’ וחברי הרשימה הם כדלהלן: יוסף חשין, ניסים קדוש, אורי הולצמן, מרדכי רבינוביץ, רפאל מרדכי הנסין, ישראל אוסטרוי.

הרשימה התשיעית היא סיעת ש”ס התאחדות הספרדים העולמית שומרי תורה אשר משתמשים עם האותיות המוכרות ‘שס’. חברי הסיעה הם לפי הרשימה הבאה: יהודה עוביידי, שלמה כהן, שמואל כהן דוד יצחק כהן, יניב ברנע. נזכיר כי כפי שנחשף בביתר אונליין, ברשימה המקורית הופיע במקום השני אפריים אוחיון אך מסיבות אישיות הוא הגיש את התפטרותו מהרשימה יממה לאחר סגירת הרשימות.

הרשימה העשירית והאחרונה היא רשימת מדף של חיים גוטליב המריץ את עצמו לראשות העיר. שמה של הרשימה היא ‘התושב במרכז’ ואות הרשימה היא ת’. חברי הרשימה הם לפי הסדר הבא: חיים גוטליב, צבי אלימלך פריזנד, יוסף דייטש, אשר פישר, מרדכי ליפשיץ, איתמר קלימי, יהודה דוד אברמוביץ, דוד רוטמן, רפאל וילהלם. בטופס הרשמי מופיע כי דוד רוטמן נפסל מהרשימה, לביתר אונליין נודע כי הסיבה היא מכיוון שהוא מופיע במשרד הפנים בעיר אחרת.

לביתר אונליין נודע עוד כי יוסי חשין וחיים גוטליב עדיין לא החליטו סופית האם ברגע האחרון הם יחליטו להריץ את רשימתם כרשימה למועצה או שהיא תישאר כרשימת מדף.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

10 תגובות

  1. חבל על הכסף של יוסי חשין וכיו’ רובינשטיין לוקח את הבחירות בקלות

  2. תמשיכו לתמוך ברובינשטיין שגונב לכם את כספי הארנונה

  3. אני לא מאמין שבן דודי המנובל חיים גוטליב רץ לראשות העיר , כמה פגע בי קשות כנראה חז”ל צדקו התאווה והכבוד . לא מספיק תאוות אחרי זה רוצים כבוד . תושבים כשהוא מחלק פליירים לילדים הזהירו את ילדיכם לא להיכנס איתו למקום פרטי וד”ל שמרו על ילדיכם הכותב בצער , למען ישמעו וייראו לטובת הכלל הלוואי ויכולתי להציל אפילו ילד אחד הכל שווה

    1. מעניין פתאום לשמוע על בן דוד חדש
      למה אתה לא פונה למשטרה?

    2. אם יש לך חומר וכל שכן ראיות לך לבית הדין! ואם לא זו עלילת שווא!

    3. טעויות כתיב נוסח אהרנסטאייפל
      תחזרו בתשובה עבריינים בגלימות אדמורי”ם

  4. אנא בלי השמצות וקל וחומר לא אישיות ובן בנו של ק”ו לא על נושאים שהצניעות יפה להם

  5. לא כל גרע’פס שיש לך אתה יכול לכתוב אותו בלי להזדהות וללכלך על אדם מדהים וישר שתוכו כברו (ודרך אגב אין שום בן דוד בכזה שם, אני מכיר את המשפחה.)

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן