אחרי האסון: איחוד הצלה ביתר וכיבוי אש בישיבת הפקת לקחים

WhatsApp Image 2018-10-11 at 23.31.10
WhatsApp Image 2018-10-11 at 23.31.10

ביום חמישי האחרון שלושה ימים לאחר האסון הנורא בבית משפחת גינזבורג, ישבו מתנדבי איחוד הצלה ביתר להפקת לקחים עקב האסון שפקד את עירנו.
בישיבה השתתפו :מר רוני יעקב מפקד גזרת עציון בכיבוי. ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין. יו״ר איחוד הצלה ביתר שימשי גרוסברגר הרב משה הולצמן מפקד זק״א ביתר. חבר העיריה יקי הרשקוף. מנהל ״ארגון ידידים ביתר״ יענקי דינין . ר׳ אוריאל בלמס רכז ארגון חוסן באיחוד הצלה . ועוזרו אבי טננבוים.

מפקד הכיבוי ביהודה רוני יעקב סיפר כי בעקבות האירוע יהיו בביתר שתי צוותות של כיבוי. בנוסף בקרוב יפתח קורס כיבוי למתנדבים שירצו מביתר. שלאחר מכן יקבלו רשיונות.

המתנדבים קיבלו סקירה מקצועית על פעולות הכיבוי. עם הבטחה על פתיחת קורס כיבוי ועיבוי הכח בעיר בצוות נוסף שיכנס בקרוב לעיר ומנוף כיבוי חדש שיכנס לעיר בקרוב. ראש העיר שהשתתף אף הוא הודה למתנדבים ובירך את כולם ובירך שניפגש רק באירועים משמחים.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

7 תגובות

  1. הישיבה הקבועה של כל ליל שישי, הפעם היה סיבה לפרסם…
    כך זה תקשורת…

    1. זה היה הישיבה הקבועה
      רק שהביאו את כולם (לא כמו תמיד) והביאו נציגי כיבוי ומשטרה בשביל להפיק לקחים
      מה זה מציק לך

  2. מה עם המלצה להחזקת מטפים בכל בניין מגורים?

  3. זה נראה יותר כמו מסיבה אחרי מבצע מוצלח, עם מחיאות כפים וארוחה דשנה וכו’
    רחמנא לצלן

    1. תתבייש לך!

      זה היה ערב הפקת לקחים ורענון למתנדבים היקרים שבאים לעזור לך ולכל תושבי העיר שזקוקים לעזרה
      חלק מהכוחות שהם מקבלים זה מהמפגשים שעושים להם מידי פעם ומעודדים את הגיבורים שקפצו לאש לחלץ אנשים

      במקום לבוא ולהשתחוות להם אתה מזלזל

  4. זו השריפה השניה שאנו חווים ועוקבים מקרוב …..והמסקנה???? לוחמי האש זקוקים בדחיפות לכבאים מקצועיים נוספים שיעזרו בהשתלטות על השרפה במהירות ולא יסמכו על יוסי יונה{הוא צדיק ואמיץ..}או על טל דשן,גיל דוד{כנ”ל} ועוד מתנדבים רבים שיכנסו אל תוך האש ויוציאו את הפעוטות… זו משימה קשה ביותר ולכן אנו זקוקים באופן בהול לעוד כ-20 כבאים שישבו כאן בביתר ויהיו זמינים לדליקות .אין ספק שמועמד לראשות העיר שיבטיח לתגבר את מערך הכבאות….יזכה בשני העולמות!!!! שלא נדע צער.

    1. מה יעזור? תביאו אפילו עוד 50 כבאים אבל אם הם אצלנים, ועד שהם באים/זזים הכל כבר נשרף! ובשריפה זו אזרחים פעלו פי 10 מכבאים!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן