מנכ”ל משרד החינוך בסיור בביתר עילית: “התרשמתי מההשקעה הרבה בחינוך בעיר”

החינוך בראש: מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב סייר בביתר עילית כאורחו של רה"ע מאיר רובינשטיין * בין היתר ערכו רה"ע והמנכ"ל ישיבת עבודה נרחבת עם פורום המנהלים העירוני ושמעו מהמנהלים על העשייה, האתגרים, הצרכים והרעיונות לקידום מערכת החינוך בעיר * במהלך הסיור למד המנכ"ל על המאפיינים הייחודים של מערכת החינוך החרדית, והביע את התפעלותו מיופי העיר ומההשקעה במוסדות החינוך * ראש העיר: "החינוך בראש זו לא סיסמה, אלא תכנית עבודה"
סיור מנכל משרד החינוך בביתר
סיור מנכל משרד החינוך בביתר

משקיעים בעתיד החינוכי של ביתר עילית: מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבוהב יחד עם צוותו הבכיר סיירו בביתר עילית כאורחיו של רה”ע מאיר רובינשטיין, במסגרת ביקור שנועד ללמוד מקרוב את צרכי העיר ומאפייניה הייחודיים, כחלק מהשיח שמקיימים ראש העיר וראשי אגף החינוך עם בכירי משרד החינוך.

הסיור נפתח בישיבת עבודה נרחבת עם פורום המנהלים העירוני, יחד עם רה”ע ר’ מאיר רובינשטיין, סגנו ומחזיק תיק חינוך ר’ בנימין הרשלר, מנכ”ל העירייה ר’ יהודה שפיצר, רמ”ט רה”ע ר’ יהודה דייטש, מנהל אגף החינוך ר’ יהודה קורנבליט, ומנהל היחידה לחינוך מיוחד ר’ מאיר קליין. הנאספים הקשיבו ושמעו ממנהלי מוסדות החינוך בעיר שדיברו בזה אחר זה – על העשייה, האתגרים, הצרכים והרעיונות לקידום מערכת החינוך בעיר, וכן על שורת יוזמות ייחודיות שיזם אגף החינוך, ביניהם פורום המהלים עצמו, המהווה פלטפורמה לקידום רעיונות ועשייה חינוכית.

במהלך הסיור, שנערך גם במוסדות החינוך בעיר ובבית יעקב, למד המנכ”ל על המאפיינים הייחודים של מערכת החינוך החרדית, האילוצים הנגזרים מצרכי העיר, כמו חלוקת מבנים חדשים לכמה מוסדות במקביל – ע”מ לתת מענה ראוי לכל הילדים, והביע את התפעלותו מיופי העיר ומההשקעה במוסדות החינוך.

לדברי רה”ע, “ההשקעה בחינוך הילדים אצלנו, היא בראש סדר העדיפויות. “החינוך בראש” זוהי לא סיסמה אלא תכנית העבודה שלנו. לא סתם מערכת החינוך בביתר עילית הגיעה להישגים כאלו, והיד עוד נטויה בשנים הקרובות לעשייה חסרת תקדים בנושא, בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד”.

בנוסף, סיירה המשלחת במוסדות החינוך המיוחד ‘פרח’ מבית ‘אורחות חינוך’ הבונים כעת מרכז ענק לחינוך במיוחד, בשיתוף עיריית ביתר עילית. רה”ע שיבח את מנכ”ל הרשת הרב שטיין “שמצליח לפתוח עוד ועוד מסגרות ייחודיות ולהקים מבנים מונגשים ומותאמים. נושא החינוך המיוחד קרוב לליבי במיוחד, ולכן אני שמח על שיתוף הפעולה עם אלו הפועלים לקידומם של הילדים המיוחדים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן