נפתח מטה הבחירות המרכזי של אגו”י בביתר עילית

במעמד מאות משתתפים – בראשם נציגי הציבור, ראשי הקהילות החסידיות ופעילים רבים – נפתח מטה הבחירות של רה"ע מאיר רובינשטיין ורשימת אגו"י בביתר עילית * רה"ע: "אנו שואפים לנציגות מכובדת של עשרה נציגים חסידיים במועצת העיר" * המועמדים: "אנו מחויבים למצות את כל הכוחות בקהילות השונות, ע"מ לעמוד ביעד ולהביא לנציגות חסידית גדולה ומשמעותית בעיר התורה והחסידות"
פתיחת מטה הבחירות 3
פתיחת מטה הבחירות 3

כֻּלָּם נִקְבְּצוּ בָאוּ לָךְ: מאות מבני הציבור החסידי ביתר עילית – בראשם רה”ע הרב מאיר רובינשטיין, חברי מועצת העיר, נציגי הציבור והקהילות החסידיות בעיר, אישי ציבור ופעילים רבים – השתתפו בפתיחת מטה הבחירות המרכזי של רה”ע הרב מאיר רובינשטיין ורשימת אגודת ישראל בביתר עילית.

יעד הבחירות – כפי שהוצג בכינוס החג שנערך בביתר עילית במהלך חוה”מ, הינו עשרה נציגים. מדובר ביעד ריאלי בהחלט – בהתחשב במספר חברי מועצת העיר שהתעדכן ל-17, ובגודלו של הציבור החסידי בביתר עילית.

הרב מאיר רובינשטיין הביא בדבריו מן התפילה אותה אנו מבקשים לפני הקידוש בשבת קודש, “ונהיה מכובדים בעיניך ובעיני כל רואינו”, ותהה מהו הפשט בבקשת המכובדות. “ההסבר הוא” השיב, “שאנו מבקשים מהקב”ה להיות מכובדים, מפני שזו מעלה ולא חיסרון. כשאנו רוצים עשרה נציגים – זו הפירוש מכובדות, אנחנו רוצים נציגות מכובדת. הציבור החסידי בעיר התורה והחסידות רוצה ייצוג מכובד במועצת העיר”.

סגרה”ע ומחזיק תיק חינוך הרב בנימין הרשלר, סיפר לנוכחים, “מאיר רובינשטיין הוא אמנם חבר, אבל מעבר לזה הוא שליח ציבור. אספר לכם דוגמא, ישבתי איתו בפגישה והוא ראה שאני טרוד. שאל אותי במה, אך התחמקתי. הוא לחץ עליי עד ששמע במה, זה היה בנושא תקציב ממשלתי גדול שהיה תקוע. הרב רובינשטיין לא הניח לי עד ששמע את כל הפרטים. קם ונסע לאותו משרד ממשלתי, ישב שם מול הפקידים עד שפתר לי את הבעיה. זה איש עשייה. העיר הזו צריכה אותו חזק ובעל יכולת גדולה במועצת העיר”.
בנוסף נשא דברים המועמד ה”ה ר’ ישראל אהרון בוקשפן, שהפציר בנוכחים להתאמץ למען היעד. “המחויבות של כולם היא למצות כל אחד את הפוטנציאל הקהילתי שלו, זה מה שיעזור לנו להגיע לעשרת הנציגים שהציבור החסידי בביתר ראוי להם”.

המועמד ה”ה ר’ פנחס ברים סיפר, כי נקרא ע”י רבו כ”ק האדמו”ר מאמשינוב לכהן. “ברגע שהרבי קרא לי ואמר “מה שר’ מאיר אומר לך זה מה שתעשה, זו המחויבות והשליחות שלנו. כל אחד בהוראת רבו מחויב לצאת ולהתאמץ בכל הכח”.

מנהל מטה הבחירות, שהוא גם מועמד ברשימה ה”ה ר’ מנחם שיינברגר, הרחיב על הצד הטכני, המענה שניתן ע”י המטה לכל חסידות וחסידות ולכל הקהלים, וביקש מכולם צריכים להיות שותפים, תוך שהוא מעניק הדרכה מפורטת, כיצד מערכת הבחירות צריכה להתנהל מבחינת פעילות הנציגים והפעילים.

מנחה האירוע, ה”ה ר’ חיים קליגר סיפר לקהל המשתתפים, “הייתי בימים האחרונים בפתיחת מטות אגו”י בכמה ערים בארץ, בכולם נכח סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש שעומד ואומר “גדל” בכל מקום, אבל האווירה המשפחתית שיש בביתר, היא ייחודית לנו. ועל כך גם אפשר לומר ישר כח לראש העיר הרב מאיר רובינשטיין”.

בסיום הזמין קליגר מתנדבים מהקהל לדבר ולהביע את דעתם. לקריאה נענו ה”ה יהושע ברים וה”ה בניהו שטרנהל, שציינו בדבריהם כי “מאור הפנים, העשייה והאכפתיות של הנציגים – היא המחויבות שלנו לעבוד למענם ולדאוג שהם ייכנסו למועצת העיר למען הציבור החסידי בעיר. חמש שנים הם עובדים עבורנו, ופעם בחמש שנים אנחנו חייבים לעבוד קשה עבור זה”.

רשימת אגו”י בביתר עילית כוללת הפעם שורה של פנים חדשות ורעננות, כוחות חדשים המצטרפים לנציגים הוותיקים והמוערכים. הנציגים החדשים ברשימה הינם – ה”ה ר’ דוד שפיצר, ה”ה ר’ יואל פרויליך, ה”ה ר’ מנחם שיינברגר, ה”ה ר’ פנחס ברים, ה”ה ר’ מרדכי מלאכי, ה”ה ר’ יצחק מאיר ברים, ה”ה ר’ ישראל אהרון בוקשפן, ה”ה ר’ יהונתן כהן, ה”ה ר’ יצחק פריימן וה”ה ר’ צבי קורנבליט. אלו מצטרפים לנציגים הוותיקים והמוערכים – סגרה”ע ה”ה ר’ בנימין הרשלר, ה”ה ר’ בעריש שמעיה, וה”ה ר’ מענדי שוורץ.
לדברי רה”ע, “הרשימה החדשה משקפת ייצוג רחב של אנשי עשייה, מוכרים ואהודים בעיר. הם יצטרפו לתנופת העשייה הכבירה במגוון תפקידים, תוך שיתוף פעולה מלא, כפי שהיה בקדנציה היוצאת”.

סלוגן הבחירות של רובינשטיין, “שמים את החינוך בראש” משקף את תכנית רה”ע להשקיע רבות בקדנציה הקרובה בהזנקת המצוינות החינוכית בביתר עילית, ולדברי רה”ע, “כפי שעשינו מהפכה בתחום התחבורה וטיפוח העיר, אני מתחייב להמשיך את מהפכת החינוך, ולהציב את ביתר עילית כעיר בעלת ההשקעה והטיפוח הגדולים ביותר בתחום החינוך”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

19 תגובות

  1. חוץ מלדבר ולדבר ולספר סיפורים
    מאיר רובינשטיין לא עושה כלום !!!!
    אותו דבר היה לפני 5 שנים ולפני 10
    שום דבר לא התחדש בעיר הזאת
    חוץ מכיכרות חדשות ויפות
    והרבה שחיתות
    המון שחיתות !!!!!!
    מאיר נכשלת בגדול
    מקומך בבית !!!!
    תפנה את מקומך וכמה שיותר מהר.

  2. רובינשטיין הביתה ביתר עילית אונליין תפסיקו להתחנף אליו הוא היה ראש עיר ח ר ה

    1. רובינשטיין הביתה !
      נכשלת בענק
      תפנה את מקומך ליותר טובים ממך !!
      השחתת את העירייה ׳!!
      חוץ משחיתות אין כלום בעירייה הזאת
      שמישהו יפליל אותו כבר על כל העברות פליליות שיש כאן בעירייה הזאת בפרט ובעיר בכלל…
      הגיע הזמן שישב בכלא
      מושחת ועבריין גדול….

  3. הגיע הזמן לנקות את האורוות….
    כולם הביתה.
    היחידים שעשו שינוי ברשימה זה דגל התורה וטוב שכך.
    כ ו ל ם מ ו ש ח ת י ם !!

  4. אכן כך !!!
    עופו הביתה מושחתים שכמוכם !!!
    הרסתם את העיר ביתר
    שום קמפיין לא יביא לכם קולות בקלפי.
    הציבור איבד אמון במטיר ושות׳
    הציבור רוצה ראש עיר חזק ואמין
    יוסי חשין לראשות העיר !!!
    עלה והצליח !!
    מאיר רובינשטיין ודוד מינצברג השחיתו את העיר !!!
    מושחתים עופו הביתה !!!

  5. שמעתם את מאיר היום ברדיו קול חי ??
    לא היה אפשרי לשמוע אותו
    הקליטה בביתר דפוקה ביותר
    בלתי אפשרי לשמוע את השידור
    כי מה אכפת למאיר מהקליטה בעיר ??????
    מאיר הגיע הזמן ללכת הביתה !!!!
    מי שלא משפר מפריע !!!
    לך הביתה תישן עד 2 בצהריים כמה שתרצה.

  6. מאיר!
    11 שנים ישבת על הכסא תפנה מקום גם לאחרים!!

    1. גם אני רוצה להיות ראש עיר, למה רק אתה? לא פיר!

  7. אין על מאיר כל העיר מכוכרת בזכותו

  8. רק זיידה יוביל את העיר לעשייה ולהשקעה בנוער והחינוך ובכל מה שרובינשטיין המניאק והבוגדני הרס והחריב במו ידיו שיניו ואצבעותיו הנלוזות העם אומר את דברו רובינשטיין לך תשתין מהאף גנב מתכות מצוי שכמןך

  9. גנב גנב
    ועוד איך גנב
    גנב את התושבים בארנונה מטורפת
    לטפח כיכרות

  10. שוב מאיר רובישנטיין הוזה ומדמיין
    מוזר שגם בעיתוני הבית המודיע והמבשר מבליטים את זה
    מסתבר שהם באמת לא יודעים מה קורה בביתר
    והחדשות מגיעות רק מפי הדיקטטור הכל יכול מאיר רובינשטיין

    באמת נראה לו שלאגודת ישראל יהיה עשרה מנדטים
    ודגל התורה
    שס
    למענינו – יחד
    קהילות קודש
    אנשים
    התושב במרכז
    עץ – מפלגת בני תורה
    כל אחד מנדט אחד
    הזוי הרי דגל התורה ושס שווים כל אחד באיזור השלוש ארבע מנדטים
    מנחם זיידה בתמיכת הרב מאזוז יעלה למינימום של שלוש מנדטים ויש סקרים פנימיים שצופים לו חמש
    קהילות קודש גם שווים מנדט שתיים
    מפלגת אנשים גם שווה מנדט
    ועץ גם מתקרב למנדט
    אז איפה נשאר עשר מנדטים לאגודת ישראל אולי אולי אולי מקסימום שמונה במקרה הכי טוב

    רובינשטיין תתעורר כבר מהחלומות שלך

  11. רובינשטיין הביייייייייתה חשין בין כך יעלה חבל על הכסף שלך

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן