לקראת חלוקת הדואר בבתים – העירייה תתקין שלטים חדשים לכל הבניינים בעיר

בשורה נוספת לתושבי העיר – לצד חלוקת הדואר בבתים: בימים הקרובים יחלו עובדי העירייה בהתקנת שלטים חדשים עם שם הרחוב ומספר הבית על כל הבניינים בעיר * השלט ניתן חינם ומותקן ע"י העירייה ללא עלות
whatsapp image 2018-02-20 at 17715172350566507760..jpg
whatsapp image 2018-02-20 at 17715172350566507760..jpg

דרכי ביתר ברורות: לקראת תחילת חלוקת הדואר בבתי התושבים, תתקין העירייה בימים הקרובים שלטים חדשים, נאים וברורים עם שם הרחוב ומס’ הבית, על כל הבניינים בעיר.

בעירייה מציינים, כי השלטים ניתן ומותקנים חינם ע”י העירייה ללא כל עלות לתושבים, וכי אין צורך לפנות לצורך קבלת והתקנת השלט. עובדי העירייה הפועלים לפי תכנית מסודרת, יגיעו לכל בניין ובניין בעיר.

יש לציין, כי בחלק ניכר מרחובות העיר כבר התקינה השלטים מסגרת מבצע הרחובות. אולם כעת – לקראת חלוקת הדואר – החליט רה”ע להתקין השלטים באופן מיידי בכל יתר רחובות העיר. הכוונה הינה, לסיים בתוך זמן קצר את כל העיר.

ברשות הדואר ובעירייה משלימים בימים אלו את ההיערכות לקראת חלוקת הדואר בבתי התושבים, כפי שנהוג ברוב הערים והרשויות הארץ, ובניגוד למה שהיה נהוג בביתר עד היום – חלוקת במוקדי דואר. שינוי שנעשה לאור דרישת רה”ע רובינשטיין מרשות הדואר, תוך לחץ שהגיע עד שר התקשורת.

בשבועות האחרונים שיגרה העירייה מכתבים לתושבי העיר, בהם ביקשה כי כל אחד יכין תיבת דואר מסודרת בבניין מגוריו, ע”מ שחלוקת הדואר תתנהל כראוי וללא תקלות.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. כמה רוח אפשר לעשות מכל דבר ?!

    מאיר מספיק

    רוצים להתחיל להנות

  2. דווח דרמתי!!!
    דרמה בביתר עילית!
    ‘ביתרצי’ק’ מקים מפלגה חדשה בשם “ביתר זה ביתרצי’ק”.
    לאחר שניסו ע”פ דיווחים שונים להצניחו לאלעד לפתור את הפלונטר בעיר אך התנגדות עיקשת של בנייני העיר גרמה לכך שההצעה תרד מסדר היום.
    ביינתים ביתרצי’ק כבר חנך מט(אט)ה מפואר באחד הכיכרות בעיר. ואף נצפה המועמד תולה שלטים ממוספרים על הבניינים בעיר לצורך תעמולה כנראה. בינתיים צובר המועמד המוני מעריצים, בעיתונות תמונתו מופצת בגאון מידי שבוע בשבוע. ואין ספק שהרבנים בעיר יתנו לו את תמיכתם לאחר שנצפה המועמד מתגודד ליד בניינו של הר’ שטיגליץ. ואין ספק שהציבור יודע להעריך עבודה בשטח..
    מנחם זיידע כבר נתן הסכמתו לשבת עימו בקואליציה, רובינשטיין עדיין מחשב את צעדיו, הרשקופ מן הסתם יתנגל למהלך יען כי טוען שבשטח הוא האחראי. מה שבטוח ביתר עילית עוברת שינוי ובגדוללללל
    ביתר זה ביתרצי’ק
    קרדיט. יוסי ה.

  3. מאיר יעזור לפועלים להתקין שלטים? כדאי לו לפני הבחירות להתעמץ ולהזיע. האמת שגם בלי מעמצים הוא יבחר. אולי נבטל את הבחירות? לא חבל על הכסף?

  4. דבר מיותר לחלוטין
    רובם ככולם של התושבים מעדיפים להישאר במרכזי החלוקה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן