בפגישת נציגי מפתח ביתר עילית עם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין סוכם על העמקת שיתוף הפעולה בפיתוח תעסוקת חרדים

בפגישה השתתפו ירון לובינסקי סמנכ"ל מפתח - פילת, שמואל גוטליב מנהל ארצי של מפתח וישראל מנדלבוים מנהל מפתח ביתר עילית * בפני הרב רובינשטיין הוצגו נתונים מרשימים לפיהם 1207 מהתושבים פנו לקבל שירות במפתח השנה * ראש העיר הבטיח דלת פתוחה ואת קידום שיתוף הפעולה
מפתח-פגישה עם ראש עיריית ביתר-28774161383764645754..jpg
מפתח-פגישה עם ראש עיריית ביתר-28774161383764645754..jpg

ראשי מפתח הפועלת לסיוע בהשמת חרדים בשוק העבודה, נפגשו עם ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין והציגו בפניו את הפעילות המקיפה הנעשית בסניף מפתח בעיר.

בפגישה השתתפו ירון לובינסקי סמנכ”ל מפתח – פילת, שמואל גוטליב מנהל ארצי של מפתח וישראל מנדלבוים מנהל מפתח ביתר עילית.

הנוכחים סקרו בפני ראש העיר את הפעילות של מפתח בעיר, המצטרפת לפעילות מפתח בצפת, בית שמש, חיפה ועוד.

בנתונים המרשימים שהוצגו התברר כי 1207 מתושבי העיר פנו לקבלת שירות ממפתח בשנה האחרונה ו-648 איש מהתושבים השתתפו באחד מתוך 49 קורסים והסדנאות שהועברו במהלך השנה האחרונה.

מרכזי מפתח מעניקים מגוון שירותים לקהילה החרדית, במטרה להפוך את תהליך מציאת העבודה לאפקטיבי וליעיל לאורך זמן. בהכוונת אנשי הצוות, זוכים הפונים לתהליך הכולל בחירת מקצוע, השלמת פערים לימודיים המקשים על שילוב בעולם העבודה ורכישת כלים לחיפוש עבודה ולהצגה עצמית בראיון עבודה. השירות כולל ליווי לאורך זמן, כדי להבטיח השמה מוצלחת והתמדה מיטבית בשוק העבודה.

בין היתר הוצגו נתונים מפתיעים על אלפי החרדים שכבר הסתייעו באמצעות מרכזי מפתח במגוון דרכים כמו השתתפות בקורסים וסדנאות, ייעוץ מקצועי והשמה.
במהלך הפגישה עם ראש עיריית ביתר עילית דנו הנוכחים עם ראש העיר על שיתוף הפעולה בין העירייה למרכז מפתח. כן הועלו לדיון נושאים הנוגעים לשיפור התחבורה הציבורית לאזור התעשייה הר טוב ונושאים נוספים הנוגעים לפעילות העירייה.

בפגישה סוכם כי יימשך שיתוף הפעולה ההדוק בין מפתח ביתר עילית לעירייה כשראש העיר מבטיח דלת פתוחה לנציגי מפתח ומציין כי העירייה תעשה הכול למען הצלחת פיתוח תעסוקת חרדים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. זה מזכיר את הממשלה הסובייטית – העמקת ההתרחבות של צעדים בונים שאומצו בסיכום איחוד של חברי הממשלה. ובשטח אין כלום! רק דיבורים!
    אין העדפה להעסקה של תושבי העיר על פני הפלסטינים בעיר התורה!
    למעסיק מעניין רק לחסוך כמה שקלים!
    אם לראש העיר באמת אכפת מפרנסה של תושבי העיר שיטיל מס על אלו שמעסיקים פלסטינים מעבר לדמי שמירה העלובים של 300 ש”ח בחודש לכל פועל!
    תושבי העיר הרוצים להיתפרנס מתקשים למצוא עבודה בעיר!

  2. זוכרים העברת לישכת עבודה מביתר לירושלים? ככה העירייה דואגת לתעסוקה של תושבי העיר!
    מנהלים של תלמודי תורה והסמינרים מעדיפים להעסיק ערבים בניקיון על פני תושבי העיר! העיקר לחסוך כמה שקלים!
    אם היו יכולים, הם היו מעסיקים ערבים במקום המלמדים והערביות במקום המורות!
    ולא מעניין אותם פסק של רב קנייבסקי אחרי הפיגוע בישיבת מכרז הרב שלא להעסיק ערבים בכלל!

    כסף יענה את הכל!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן