כ-300 בעלי עסקים השתתפו ב”ועידת העסקים בביתר”, שנערכה ע”י עיריית ביתר עילית • גלריית ענק

קידום עסקי: תחת המוטו "עסקם למען עסקים" נערכה בביתר עילית ועידת העסקים המקומיים * האירוע, שהיה גדול ומושקע במיוחד, נערך גם השנה, ביוזמת עיריית ביתר עילית, פורום העסקים המקומי, ובשיתוף משרד הכלכלה * בכנס הופיעו מיטב המומחים בתחום הפיתוח העסקי, לצד פאנל מקצועי עם שאלות ותשובות וסדנה מיוחדת לבעלי עסקים * רה"ע רובינשטיין: קידום העסקים נמצא במקום גבוה בסדר העדיפויות העירוני
WhatsApp Image 2018-07-19 at 11.37.32 (2)
WhatsApp Image 2018-07-19 at 11.37.32 (2)

נרתמים לעזרת בעלי העסקים: כ-300 בעלי עסקים מביתר עילית השתתפו בוועידת העסקים הגדולה שנערכה בעיר, הועידה – שנייה בסדרה, נערכה עבור בעלי העסקים כחלק מתכנית חיזוק העסקים בעיר.

הועידה שנערכה ע”י לשכת ראש העיר, פורום בעלי העסקים בעיר, ובשיתוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מעוף ירושלים, היא חלק ממהלך העירייה לחיזוק העסקים בעיר ולהגברת הקניות ע”י התושבים בתוככי העיר

“אנחנו מבקשים לחזק את העסקים בעיר וקוראים לתושבים לערוך קניות רק בביתר עילית”, אומר רה”ע מאיר רובינשטיין. “זה דבר שיביא לא רק חוסן כלכלי לעסקים, אלא גם יוביל להגברת אפשרויות התעסוקה בעיר, שהרי עסק משגשג ומתפתח, יכול לקלוט עובדים נוספים”.

ועידה מרתקת

המשתתפים הופתעו להגיע לאולם שהוכן בהשקעה רבה ובפאר. כל משתתף זכה למתנות, כיבוד מושקע, ארוחת ערב והשתתפות בהגרלות על פרסים שונים.

מעל מ-300 משתתפים נרשמו והשתתפו ביום העיון. הם זכו לשמוע הרצאות מקיפות בידי בעלי מקצוע, בראשם – מר חנן מלין, שהעניק הרצאה מרתקת על פיתוח היצירתיות המחשבתית, הסרת כבלי החשיבה המקובעת, וכיצד לצאת מתוך הקיבעון התפיסתי.

עוד בוועידה, מיזם של “בעלי עסקים מציגים”, במסגרתו עלו שישה בעלי עסקים מובילים בעיר, בהנחייתו של אברהם חסידה מ’מעוף’, כאשר כל אחד בתחומו שיתף והעניק מניסיונו לבאי הוועידה, עם פרזנטציה הכוללת את התהליכים שעבר בפיתוח העסק, ניסיונו האישי ולקחיו. הופיעו – ירח ברנשטיין מוניטין מוצרי קד”מ, חיים קרייזמן מזגנים, מוטי שפר אופטיקינג, מוטי ויינברגר אדריכלות ועיצוב פנים ומתתיהו וגשל משכנתאות.

בנוסף נערך פאנל עסקים מקצועי בהנחיית ר’ ישראל מנדלבוים, מנהל מפתח ביתר. בו עלו שאלות בתחום הצבת יעדים, וביצוע שינויים להגדלת התפוקה ומיצוי הפוטנציאל. כמו”כ הוצגו בפני משתתפי הפאנל שאלות בתחום הביטוח וההתמודדות במקרים הדורשים התערבות וכיסוי ביטוח, ומה הפוליסות המומלצות לעסק. בפאנל השתתפו – עמרם כהן מנהל השלוחה החרדית של מעוף ירושלים, יוסי רייניץ – ביטוחים, טל דשן מרשת טמבור יריד ביתר, עו”ד חיים ברזבסקי, עמרם ויספיש ממט”ח ירוק, שחרית ועסקן, ואברימי ויספיש – מו”ל שערים, חוצות, והרוח החיה מאחורי פורום העסקים.

קטע חווייתי במיוחד היה חידון טריוויה מרתק שנערך באמצעות הצבעת ב”קליקרים”, טכנולוגיה ייחודית המופעל ע”י ר’ משה ארליך, באמצעותה קיבל כל אחד מהמשתתפים שלט קטן ודרכו הצביע את התשובות לשאלות שהופיעו על המסך. התוצאות הופיעו בתוך שניות על המסך, והזוכים במירב הנקודות זכו בפרסים.

הפקת הכנס שנערך באודיטוריום העירוני בוצעה בהשקעה רבה ע”י חברת ‘טיפ הפקות’ של ר’ מרדכי רבינוביץ. מיתוג ועיצוב הכנס בוצע ע”י סטודיו לעיצוב ‘דובדבן’ מביתר עילית, ומי שעמל וריכז את הפעילות הוא יו”ר פורום העסקים העירוני אברהם ויספיש, ובין אלו שעמלו על הערב היו גם משפחת הרשקופ, גבי הורן ממפתח, ירח ברנשטיין ממוניטין, צוותי ‘שערים ‘ו’חוצות’, ‘פרפקט עיצוב’, קייטרינג דושינסקי, רפי אבא שאול מקפה גרג, אדוויס עיצובי פרחים, ניסים כהן מצוות העירייה. וכמובן לשכת ראש העיר בראשות רמ”ט רה”ע יהודה דייטש, שיזמה את הכנס. את האירוע הנחה משה גלסנר.

דבר העירייה

ראש העיר סקר בפני המשתתפים את הצעדים שעושה העירייה למען בעלי העסקים: ” אנו רואים בבעלי העסקים מנוף כלכלי חיוני לעיר, ומחפשים כל העת להרחיב ולפתח את הפעילות העסקית למען תושבי העיר. בלשכתי קשובים לכל בקשה מהעסקים בעיר. נתתי הוראה לאנשי הרכש בעירייה, להשתדל לרכוש ככל הניתן מעסקים בתחומי העיר. בנוסף, בהמשך להצלחה של קבלת הקהל ‘ראשון בבנייה’, הכריז על קבלת קהל מיוחדת לבעלי עסקים “ראשון בעסקים”, במסגרת קבלות הקהל של ימי ראשון”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן