בתוך חודש וחצי טיפלה עיריית ביתר ב-5,600 בקשות הנחה בארנונה

חודש וחצי אחרי הגשת 5,600 בקשות הנחה בארנונה, סיימו במחלקת הגבייה של עיריית ביתר עילית את הטיפול בבקשות * כ-1,000 מתוכן הוגשו באופן מקוון * השדרוג בשירות נמשך גם בכל שירותי המחלקה * סך ההנחות בארנונה לשנת 2018 – כ-18 מיליון שקלים, המהווים קרוב ל-10% מתקציב העירייה * רה"ע: אנו שמחים להעניק הנחות ללומדי התורה ולמשפחות ברוכות ילדים
בניין עיריית ביתר
עיריית ביתר

עם הפנים לתושבים: אגף הגבייה בעירייה ביתר עילית סיים בתוך כחודש וחצי את הטיפול ב-כ-5,600 בקשות הנחה בארנונה שהוגשו לעירייה. המועד האחרון להגשת בקשות הנחה בארנונה היה ב-31.4 ובאגף הגבייה סיימו את הטיפול בכל הבקשות עד לתאריך ה-15.6.

בהתאם לכך, כבר בשובר התשלום הקרוב לארנונה יעודכנו כל בקשות ההנחה, ויופיעו בשובר. התושבים יצטרכו לשלם רק בהתאם לשיעור ההנחה שנקבעה להם.

הטיפול המהיר הזה, הינו חלק מהמהפך הכללי בשירות באגף הגביה בעירייה, בראשות המנהל בני מינצברג. שהפכו את השירות במחלקה למהיר יותר, נגיש יותר ומתקדם יותר, בין היתר בעזרת מערכות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.

ראוי לציין, כי כ-1,000 מתוך בקשות ההנחה נשלחו באופן דיגיטלי מקוון באתר העירייה, אופציה שהופעלה השנה בביתר לראשונה ונחלה הצלחה גדולה. מדובר בהקלה גדולה לתושבים שאינם נאלצים לגשת פיזית, ומנגד – הקלה בעומס הפונים למחלקה.

סך כל ההנחות שנתנה העירייה בארנונה לשנת 2018 – עומד על כ-18 מיליון שקלים, סכום המהווה קרוב ל-10% מתקציב העירייה. עם זאת מדגיש ראש העיר מאיר רובינשטיין, “אנו שמחים להעניק הנחות ללומדי התורה ולמשפחות ברוכות ילדים. על אף שמשרד הפנים אינו משפה את העירייה על ההנחות הללו – איננו רואים בכך כל עול אלא להיפך – זכות גדולה. עליהם תפארתנו ולכן אנו מעודדים זאת”.

לדברי מחזיק תיק הכספים בעירייה מ”מ וסגן רה”ע ה”ה יצחק רביץ, “השנה הוארך מועד הגשת הבקשות עד ל-31.4, מתוך מגמה לסייע עוד לתושבים. ביצענו גם קבלות קהל מיוחדות לאברכים בנושא, ע”מ למנוע הפסד כספי ועוגמת נפש. רווחתם של האברכים עומדת לנגד עיננו ועל כן נעשו מאמצים מיוחדים להקל את הליך הגשת הבקשה להנחה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן