המהפך בדגל ביתר מי עלה לברך ולמי הודה המנצח

IMG-20180711-WA0006
IMG-20180711-WA0006

אמש לאחר הנצחון בפריימריז בדגל התורה עלה היו”ר הנבחר דודי זלץ ביחד עם ‘אדריכל הניצחון’ חבר העירייה יוסי שיטרית לביתו של הרה”ג ר’ תופיק שליט”א להתברך, לאחר מכן בביתו ברחוב הרב מוצפי בעיר עלו אישי ציבור וחברים לברך את הנבחר הטרי בברכת מזל טוב והצלחה.

בין המברכים הרבים נצפו חברי העירייה יוסי שטרית ויעקי הרשקופ שהכריז לאחרונה על התמודדות עצמאית בבחירות הקרובות.

בנאום הנצחון בביתו קרא דודי זלץ היו”ר הנבחר לאיחוד השורות בדגל בביתר וחיבור של כל הקהילות למשפחה אחת “יש להרב יצחק רביץ הרבה זכויות בעיר פה אני מקווה שנעבוד בשיתוף פעולה יחד, יש מקום לכולם בעז”ה תוך שיתוף ופירגון הדדי”.
זלץ הודה לתומכים הרבים מאחורי הקלעים “רוצה להודות למורי ורבי הפוליטי ח”כ יעקב אשר ליו”ר המפלגה ח”כ משה גפני ולח”כ אורי מקלב שלאורך כל הדרך אפשר לראות את האכפתיות שלהם מהפלגה ומכל מקום ומקום”.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. זה ממש בושה
    איציק רביץ הוא בחור זהב, עזר לי אישית בהמון מקרים והוא כל הזמן דואג למען התושבים ובמיוחד לומדי התורה. אני כמצביע דגל לא מבין למה הפריימריז היו בין הגבאים שאף אחד לא רוצה אותם ולא בין הציבור כולו כמו בחב”ד. אני מקווה שרביץ ירוץ אחרת אני לא מצביע בבחירות הקרובות.
    אגב, בקשר לזלץ אני מכיר אותו טוב והוא אחלה בחור אבל גם רחמים מהמכולת אחלה בחור, לא מבין למה צריך לזרוק בחור מוכשר כמו רביץ מהמפלגה.
    גדל אוכלת ראשיה

  2. סטירת לחי לבן אדם שהשקיע ככ הרבה בעיר הזאת ועזר ככ הרבה לאנשים…וכל זה בשביל מה?..בשביל לראות איזה פרצוף חדש בעירייה?..

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן