עיריית ביתר עילית חנכה פארק משחקים מונגש לילדים בעלי מוגבלויות

גן שעשועים לילדים מוגבלים: עיריית ביתר חנכה השבוע פארק משחקים ייחודי - מונגש, המותאם לילדים בעלי מוגבלויות
WhatsApp Image 2018-06-13 at 16.22.46
WhatsApp Image 2018-06-13 at 16.22.46

בשורה לילדים בעלי מוגבליות בביתר עילית: עיריית ביתר סיימה בימים אלו את הקמתו של פארק משחקים ייחודי – נגיש לילדים בעלי מוגבלויות, המצויד במתקני משחקים מיוחדים.

פארק המשחקים החדש, הינו חלק מיוזמת פורום “ביננו” הפועל מזה כמה שנים בשיתוף לשכת רה”ע, הורי הילדים המיוחדים בעיר ומחזיק תיק חינוך מיוחד בעירייה ישראל פכטר. בין יוזמות הפורום נמצאות שורה ארוכה של פעילויות ייחודיות מטעם העירייה, עבור הילדים המיוחדים וכן עבור בני משפחותיהם הנושאים עימם בעול.

“מדובר בבשורה גדולה לילדים המיוחדים של ביתר”, אומר רה”ע רובינשטיין. “אנו מייחסים לילדים הללו חשיבות גדולה וזכות קדימה בכל נושא, ובאמצעות פורום המשפחות המיוחדות “ביננו”, אנו מקדמים כל העת מיזמים חשובים לטובת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. גם פארק המשחקים החדש, הוא תוצאה של החשיבה הזו כיצד ניתן לסייע ולהנעים לילדים המיוחדים”.

מחזיק תיק שפ”ע בעירייה יעקי הרשקופ, קורא לציבור לשמור על הגינות הללו, ולדווח למוקד העירוני על כל מקרה של פגיעה או בעיה. “אנו משקיעים מיליוני שקלים בהקמת ושדרוג הגינות והמתקנים, למענם ולהנאתם של ילדי העיר. אנא סייעו לנו לשמור עליהם שלמים, למענכם”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן