הטרגדיה בביתר: גולשים בהסתה פרועה “דתי אחד פחות במדינה”

זעזוע: בהמשך לתאונה אתמול תגובות הסתה חמורות נרשמו באתר חדשות נגד הציבור החרדי.
קרדיט שירה הרשקופ
IMG-20180517-WA0039

שוב הסתה פרועה נגד המגזר החרדי, אמש עלו כתבות באתרי חדשות השונים על הטרגדיה בפטירתו של הילד יצחק מנשה רוזנפלד ז”ל, אלא שבדיקת כתב אתר ביתר אונליין גילתה הסתה פרועה וריקוד על הדם בתגובות לכתבות בשל היות הילד הנפטר חרדי.

כך למשל באתר וואלה חלק גדול מהתגובות התייחסו לשיוכו הדתי של הילד כשאחד הגולשים כותב בתגובה שפורסמה “דתי אחד פחות במדינה” בתגובה אחרת כותב גולש “מדובר בחרדים, אוכלוסיה שקרובה לקופים ” תגובות נוספות מלאות כפירה וגסות שלא כאן המקום לפרסמם.

כזכור לפני מספר שבועות פרסם אתר ‘בחדרי חרדים’ תגובות שפורסמו בכתבה באתר ynet בל”ג בעומר, פוליטקאים חרדים הגיבו למקרה בזעם על כך שההסתה מתפרסמת ללא בקרה מטעם אתר ynet אלא שבמערכות האתרים הלקח ככל הנראה לא נלמד ובאתר וואלה מתפרסמות התגובות המסיתות.

איש תקשורת חרדי אומר לביתר אונליין: “הטוקבקים עצמם אינם חשובים כי מאחוריהם עומדים ככל הנראה נערי מקלדת מטופשים אבל החוצפה הגדולה היא שאתר חדשות נחשב – מרשה לעצמו לפרסם את תגובות ההסתה ואף להשאירם למרות תלונות הקוראים.
אני בטוח שאם היו כותבים חצי תגובה שכזו נגד הפלסטינים התגובה לא הייתה מתפרסמת וזאת הסתה חמורה שאסור לעבור עליה בשתיקה”.

איש התקשורת הוסיף ואמר: “אני קורא לפוליטיקאים ולעיתונאים שהתבטאו בימים האחרונים בנושא החמור של ארץ נהדרת שיביעו את מחאתם על תגובות נלוזות שכאלו ויפה שעה אחת קודם!”.

תמונה ראשית: שירה הרשקופ

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. אלוהים אדירים לא להאמין שיהודים ככה מדברים על יהודים. לשמוח שיהודי נפטר זה הדרגה הכי נמוכה שאפשר להגיע אליה. בושה וחרפה. אני מתביישת בשבילכם.

  2. לגופו של עניין: בשום עיר חילונית או אפילו מעורבת לא תראו נהגים חונים בתוך תחנת אוטובוס או על מדרכות . נכון?

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן