אחים לבניין: פרויקט שותפים לבניית בית המדרש ‘פרמישלאן’ בביתר

בית המדרש החדש, ההיענות, השיפוץ, ועכשיו המגבית פרויקט 'אחים לבניין' יוצא לדרך ל-48 שעות • הרחיבי מקום אוהלך
IMG-20180416-WA0001
IMG-20180416-WA0001

לא חלף זמן רב מאז התבשרו תושבי שכונת ‘אתרוג’ בביתר עילית על פתיחתו של בית מדרש חסידי, הראשון מסוגו באזור, וכבר הפך המקום לשטיבל חסידי תוסס ופעיל בכל שעות היום, בימי חול ובשבתות. בית המדרש ‘פרמישלאן’, בנשיאותו של כ”ק האדמו”ר שליט”א, הספיק לאסוף תוך חודשים ספורים למעלה מחמישה מנייני תפילה, שיעורי תורה ותפילות מסביב לשעון. לפינה הריקה ברח’ חזון איש היתה עדנה ותושבי האזור כבר הספיקו לשכוח את הקרוון הקטן ממנו החל הכל, כשמבנה חד קומתי מעוצב בחן ובטעם מייצג את בית המדרש ומעניק לו כבוד.

הקרוואן, זה שהוקצה לבית המדרש מטעם עיריית ביתר, נעשה עד מהרה צר מהכיל את הקהל הקדוש שהסתופף בו. בהחלטה אמיצה נטל על כתפיו את המשימה ר’ אשר אייזנבך, עסקן נמרץ ומנאמני ביתו של כ”ק האדמו”ר מפרמישלאן, כשהוא משקיע מהונו ומאונו ולא חוסך במאומה למען מטרה נעלה זו של בניין בית המדרש, פארו ורוממותו. השיפוץ המסיבי שנערך למקום הפך את בית המדרש לפנינת חמדה יקרה, אך עולן של ההוצאות גבר והגיע לכדי חצי מיליון ₪, כשרק כשמינית מן הסכום כוסה בתרומות.

בהזדמנות חד פעמית ונדירה, הציע נדיב את תרומתו והבטיח להכפיל כל סכום שייתרם לבית המדרש. היום ומחר, בימים שני ושלישי ולמשך 48 שעות בלבד, פועלת המגבית הגדולה כשכל שקל שנכנס שווה פי שניים. המגבית תכסה את עלויות הבניה, הריהוט ושאר צרכי בית המדרש. היעד: 400,000 ₪. 200,000 ₪ מציבור התורמים ומאתיים נוספים מן הנדיב הנכבד.

מלבד הזכות העצומה בתרומה להקמתו ושכלולו של בית ה’, יזכו התורמים להנצחות והקדשות, התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46, והחל מהיום יום שני, ב- 12:00 בצהריים, כל אחד יוכל לזכות להיות שותף במטרה הנעלה. לתרומות- לחץ כאן

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן