תיעוד מטריד: נהג חברת קווים משחק בטלפון במהלך נסיעה

נהג אוטובוס בקו מירושלים לביתר תועד כשהוא צופה בסמארטפון אותו תפס בהגה בזמן הנהיגה ומסכן עשרות נוסעים שהיו על האוטובוס • צפו
IMG-20180226-WA0092
IMG-20180226-WA0092

תיעוד שהגיע למייל האדום של ביתר אונליין מנוסע בקו 294 בתיעוד נראה הנהג כשבתוך נסיעה משחק בטלפון המוחזק בתוך ההגה תוך סיכון עשרות נוסעים.

תגובת חברת קווים-עילית לביתר אונליין “החברה רואה בחומרה רבה את המקרה, והחברה פועלת בכל האמצעים למגר תופעות כדוגמת זו. עם קבלת הפניה הוחלט על ביצוע בדיקה יסודית אודות נסיבות המקרה, במסגרתה תיבחן גם גרסתו של הנהג, בשילוב והשוואה עם הנתונים המצויים בחברה (ככל שקיימים בנסיבות). בתום בחינת המקרה, החברה תחליט במסגרת סמכותה הניהולית באילו הליכים משמעתיים לנקוט כנגד הנהג, זאת ובשים לב למכלול של קריטריונים הקבועים בחברה.
בכל מקרה בו יוחלט להמשיך ולהעסיק את הנהג בחברה (תוך רישום אזהרה חמורה בתיקו האישי), החברה תמשיך ותבצע מעקב אחר התנהלותו של הנהג.

בתגובה מציינת חברת קווים עילית “במקביל, החברה תקפיד כדבר שבשגרה, לחדד את הנהלים בקרב כלל הנהגים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

5 תגובות

  1. נהג רוצח לזרוק אותו מהעבודה אסור לבן אדם כזה להיות עם רישיון

    1. אמא שלך רוצחת יזבל מה אתה מבין ומה הוא עשה כל אחד מסריט וזה מה שניהיה במקום לבקש מהנהג יזבל!!!

      1. אם היו מבקשים היה עוזר? באמת? הנהגים חושבים שהם המנהלים של האוטובוס! ויש לא מעט כאלו שמתעצבנים על כל מילה שאומרים להם.
        אתמול נסעתי באוטובוס והנהג , איך להגיד זאת בעדינות, – לא נהג בזהירות ובעדינות! כמעט נפלתי מהברקסים שעשה! אם הייתי מעיר לו היה שומע לי? כן? או שהיה אומר לי אני לא עובד פה אצל אף אחד?

  2. לצערי זה לא המקרה הראשון בחברה אני נסעתי שבוע שעבר באוטובוס של עלית והנהג גם שיחק בפלאפון

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן