השטעטל: כיכר הליצנים, יריות בפלורידה, ותחרות הפיצה הטובה בעיר

מה הם פשר שריקות התרנגולות שהפציעו בשישי בבוקר בכיכר היונים? ומי הוא האשכנזי שנבחר ברוב קולות לייצג את המיעוט הזניח של הציבור הספרדי האנטי ממסדי? • איש התקשורת שהעלה סטטוס בוואצטפ, חבר המועצה באוקראיינה וחבר המועצה בטבריה, תחרות המתנות למנכ"ל קווים ויריות מהתותח של תמי 4 • סוגרים שבוע עם השטעטל
WhatsApp Image 2018-02-23 at 13.46.43
WhatsApp Image 2018-02-23 at 13.46.43

הפיצה הטובה בעיר
בשבוע שעבר מספר דקות לאחר שהשטעטל ירד לדפי האתר, בו דווח על אירוע ההצדעה למתנדבי ארגון ידידים, התקיימה הגרלת המתנות למתנדבי ידידים. השטעטל הופתע לגלות שאחד הזוכים בפרס השווה של שני מגשי פיצה בפיצה שי המקומית הוא לא אחר מהצלם יוסי שוואב חתנו של קונו מפיצה בי, יוסי נשאר נאמן לעסק המשפחתי והחזיר את הזכייה לסיבוב נוסף.

ליצני העיר
אותו יוסי שוואב נראה בשעות הבוקר של יום שישי ליד כיכר היונים כשהוא מצלם את צמד הבדחנים הביתרי אברימי רוט ואברימי לוריא, לקוראי המדור נגלה כי התמונות צולמו לצורך כתבה בעיתון המקומי.

ואם כבר העיתון המקומי נספר לכם על מפגש מרתק ומעניין של המו”ל ויספיש עם איש התקשורת והיח”צ יוסי טראב. המפגש נערך בשילוב צלחות חמין מהבילות מבית היוצר של השטיטאלע, עוד נצפה במפגש חבר הוועד של קהילת ברדיטשוב בעיר ר’ יוסי ליכטנשטיין.

האשכנזי התורן
אגב תקשורת, שלומי סגל עורך באתר JDN הצטרף השבוע לצוות הכותבים בעיתון יום ליום, נעמה עידן המנכ”ל והבעלים הגיבה: “שלומי הוא כתב מקצועי, איכותי ויסודי אני שמחה שהוא בחר להצטרף לצוות הכתבים המשובח של משפחת יום ליום”.
בהודעות ששיגרו המנהלת וחברי המערכת ניכר היה שהשמחה גדולה, והציפייה מהאשכנזי התורן להרים לגבהים את העיתון הספרדי גבוהה יותר מתמיד.

בתחילת הדרך
לא בטוח שזה קשור אבל השבוע גם פורסמה כתבת יח”צ משובחת וארוכה ביותר על פעילות נציג ש”ס בביתר יהודה עוביידי בעיתון המתחרה – ‘הדרך’. בכתבה נרשמו שמו ותמונתו של רובינשטיין במגוון ויראציות מחמיאות מה שמראה לכאורה על קואליציה יציבה לקראת בחירות בקולקטיב משותף, ימים יגידו.

הדובר הרגוע
בעוד הכתבות הלא מעניינות נגד ראש העיר מתפרסמים בחוצות ועסקה לוהטת עם איש היח”צ פישל רוזנפלד מקו עיתונות הניבה סירטון בעריכה גרועה של מובי מייקר על קראוונים וכו’, נצפה השבוע דובר העירייה משה גלסנר בהכנת המהדורה כאשר רגליו מונחות על השולחן משל היה אובמה בשיחתו עם ביבי ראש ממשלתנו. הרוגע שאפף את הדובר בא מהמשפט האולטימטיבי של ‘לא יהיה כלום כי אין כלום’ ואם אצל ביבי זה עובד לא רע כבר כמה שנים אז למה פה שלא יעבוד. תכלס..

סטטוס בקראון הייטס
העיתונאי אריה ארליך שמרבה להשתמש באופציית הלגונה הכחולה הקרוייה טוויטר ולדווח משם בחי על דעותיו וסיוריו ברחבי העולם נצפה השבוע במקסיקו סיטי לצד הזמרים אברהם פריד ומוטי שטיינמץ. כמו כן כדרכו בקודש הקפיד לא לפספס ביקור אצל מורו ורבו הרבי מלויבאוויטש נבג”מ כאשר לראשונה העלה סטטוס בסטורי של הוואצטפ המכונה הרשת החברתית החרדית ובו כתב: ‘מה נורא המקום הזה’.
המלצת השטעטל לארליך: “אם כבר להתרחב לרשת חברתית נוספת למה שלא תפתח טלגרם?!”

ערב קבלן
בעבר פורסמה כתבה הטוענת כי לקבלנים המקומיים אין עבודה בביתר עקב פעילות יתר של הערביים תושבי חוסאן והסביבה ש’הורסים’ לכם ת’בית במחיר הזול ביותר. השבוע נצפה הקבלן ואיש החסד שרוליק זילברמן אחיו של המשפיע ר’ יענקוש – בבית המדרש דחסידי צאנז בירושלים כשהוא מפקח מקרוב אחר פועליו בבניית ושיפוץ בית הכנסת.

גאט פון מנדי
ואם כבר צאנז, השבוע יצאו צוות המלמדים של ת”ת דרכי אבות צאנז בעיר לשבת התאחדות בעיר טבריה, אל המלמדים הצטרף חבר המועצה ומנהל המוסדות מנדי שוורץ. במוצאי שבת נצפה יחד עם המלמדים אומר את תפילת ויתן לך, אנו מאחלים שזה יעמוד לו לזכות לבחירות הקרובות.

פירעס טיש
משהו אחרון מצאנז, אל המדור נשלחה תמונה של ילדי חמד מהחיידר הנ”ל מביטים בתמונותיו של האדמו”ר בשולחנו הטהור בט”ו בשבט. הילדים הרכים התרגשו לראות מקרוב את הפירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל ונשתבחו בהם שולחנו של הרבי שליט”א.

כיתת יורים
איש הוידאו מיכאל (מיקי) שפיצר נצפה השבוע בטיול סובב עולם בפלורידה ובלונדון. באחד מתחנות מסעיו נעצר שפיצר לבדיקת כושר הירי ובמקביל לסיפורי האימה על הרצח בפלורידה ירה שפיצר בשטח פתוח צרור כדורים משובח. החברים שנחשפו לתמונה העירו לו על כך שקשה להרגיש במערבון עם פרצוף של תמי 4. תהיה קשוח!

צומת פת
מסיבה מרגשת באולם העירייה בביתר עילית נערכה השבוע בהשתתפות ראשי הערים החרדיות כהוקרה לציון פת מנכ”ל היוצא של חברת ׳קווים-עילית׳.
במסיבה השתתפו ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן וראש העיר אלעד ישראל פרוש.
בסיום המסיבה התחרו ראשי הערים מי ייתן את המתנה היפה ביותר למנכ”ל היוצא. ביתר כמובן ניצחה בזכות נייר הצלופן המרשרש שעטף את המתנה.

מבצע אוקראיינה
חבר המועצה ואיש קהילת חב”ד ר’ יעקי הרשקופ נצפה השבוע יחד עם רעייתו בסיור בקברי צדיקים שבמזרח אוקראיינה.
המסע המיוחד נעשה לאחר מבצע ממושך של תלמידי ישיבת אהלי תמימים בכפר חב”ד אשר הרשקופ ננמנה ממיסדיו ותומכיו הקבועים.
בהאדיטש הרקיעו התפילות שחקים וההתרגשות החבדי”ת עלתה לשיאים חדשים.

פינת המזל טוב
מזל טוב לאלי פרנקל מחנות אלקטרופון להולדת התאומים
מזל טוב לכונן מד”א ואיחוד הבלתי נלאה ישראל פרקל לרגל הולדת הבת
מזל טוב להאיש והנדל”ן אבריימי דיקמן לרגל נישואי הבן.
מזל טוב לשרגא הופמן לרגל הבר מצווה לבנו

שבוע טוב, ראיתם משהו מעניין בביתר? שלחו בווטצאפ השטעטל

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. משובח כמו תמיד.. תודה רבה! ממש מעניין..
    הקטע עם מיקי חמוד ביותר.. אוהבים אותך מיקי!!

  2. למה לא רואים את רעיתו של יעקי?????????????????

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן