עיריית ביתר עילית מציגה: פארק משחקים מונגש לילדים בעלי מוגבלויות

עיריית ביתר החלה לבנות פארק משחקים מונגש, המותאם לילדים בעלי מוגבלויות * בנוסף, בימים אלו מקימה עיריית ביתר עילית שורה של גינות משחקים ופארקים חדשים ברחבי העיר * עלות המתקנים המיוחדים: מאות אלפי שקלים
WhatsApp Image 2018-02-18 at 11.31.01
WhatsApp Image 2018-02-18 at 11.31.01

בשורה לילדים בעלי מוגבליות בביתר עילית: עיריית ביתר החלה בימים אלו בהקמת פארק משחקים נגיש לילדים בעלי מוגבלויות, המצויד במתקני משחקים מיוחדים, בעלות מאות אלפי שקלים.

מדובר בגינת המשחקים הוותיקה בעיר בפארק הירשפלד שבשכונת הדס. עובדי העירייה פירקו כבר את המתקנים הישנים והחלו בעבודת שדרוג ותשתיות נרחבות בפארק, לקראת הגעת והתקנת מתקני המשחקים הנגישים שהוזמנו.

“מדובר בבשורה גדולה לילדים המיוחדים של ביתר”, אומר רה”ע רובינשטיין. “אנו מתייחסים לילדים הללו באופן מיוחד, ובאמצעות פורום המשפחות המיוחדות “ביננו” הפועל בשיתוף לשכת ראש העיר, אנו מקדמים כל העת מיזמים חשובים לטובת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. פארק המשחקים החדש, הוא תוצאה של החשיבות המיוחדת שאנו רוחשים לנושא. עלות המתקנים בפארק זה לבדו הינה כחצי מיליון שקלים”.

במקביל, חנכה העירייה גינת משחקים ענקית חדשה, ברח’ כנסת יחזקאל, המשתרעת על פני שלושה מפלסים. המתקנים כוללים מספר רב של אלמנטים להנאת הילדים – מגדלי משחקים, מנהרות, קן ציפור, נדנדות, קרוסלות ועוד, בעלות של כמיליון שקלים. כל המתקנים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

ראש העיר רובינשטיין שהגיע למקום יחד עם מחזיק תיק שפ”ע יעקי הרשקופ ומנהל מחלקת שפ”ע יוסי יונה, אמר, כי “זהו חלק מסבב חידוש כלל הגינות ברחבי העיר, במסגרתו חודשו עד כה עשרות גינות משחקים ברחבי העיר. הצורך המיוחד בגינה גדולה בכנסת יחזקאל, עלה בסיור שקיימתי ברחוב עם תושבי השכונה. בס”ד הבטחנו וקיימנו”

בנוסף, הושלמה בימים האחרונים גינת משחקים חדשה מוקמת ברח’ מזריטש פינת חב”ד, עם מתקני משחקים חדשים, גינון ושתילת צמחים, והשקעה כללית.

בעיריית ביתר קוראים לציבור לשמור על הגינות הללו, ולדווח למוקד העירוני על כל מקרה של פגיעה או בעיה. “אנו משקיעים מיליוני שקלים בהקמת ושדרוג הגינות והמתקנים, למענם ולהנאתם של ילדי העיר. אנא סייעו לנו לשמור עליהם תקינים, עבורכם”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לעיריית ביתר עילית ותודה רבה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן