השטעטל: אנשי התקשורת מתיידדים בידידים, מוצ”ש בשניים וסקר משעשע שטרף את הקלפים

מה קורה כשאנשי תקשורת הבטוחים במושלמותם מגלים את עצמם עם מכשיר משונה ביד העונה לשם ג'ק ללא יכולת ידיעה מינימלית מה לעשות בו? מה קורה כשנציג מדינות אירופה בביתר בוחר לשאול את דעת הקהל אודות רצונם בהמלכת ראש העיר ונענה בתשובה שאינה משביעה את רצונו? נציג המועצה בעיתון, צלם המגנטים במאפייה ואכזבה מקיר אל קיר באפליקציית הטלגרם • סוגרים שבוע עם השטעטל
IMG-20180217-WA0011
IMG-20180217-WA0011

ידידים על המפה
אירועי הצדעה וארגונים מיוחדים קיימים לרוב אבל אירוע ההצדעה שמתרחש ברגעים אלו באולמי ארמונות הגפן בבניין דוד זהו בהחלט אירוע מעניין ונדיר שלא מתרחש בכל יום. אירוע ההצדעה לארגון ‘ידידים’ בביתר המתקיים עכשיו נושא בחובו התרמה מעניינת של הפורום לעסקים בביתר, אותו פורום שפעיל רבות לטובת בעלי עסקים בעיר והתמודדויותיהם הרבות החליט בעצה אחת להתרים את כלל בעלי העסקים לקניית מוצרי יסוד שימושיים למתנדבי הארגון. ההתרמה שהתקיימה במשך עשרים וארבעה שעות בלבד הניבו סכום מכובד במיוחד והערב מתקיימת אירוע ההוקרה לאותם מתנדבים ולאותם בעלי עסקים שהזילו מהונם עבור ערב זה.
השעטעל בשילוב חברת האם ‘ביתר אונליין’ השתתפה בהתרמה והלוגו המכובד של האתר מתנוסס אחר כבוד ברשימת התורמים לארגון החשוב.

תקשורת על גלגלים
ואם כבר ידידים אז אי אפשר להתעלם ממספר הודעות ששיגרו אנשי תקשורת מסוימים ברשתות החברתיות עם היכנס למעגל הענק של הנעזרים בארגון המופלא ידידים. התחיל זאת איש היח”צ יוסי רוזנבוים שסיפר בהפתעה על שני ידיים שמאליות שניחון בהם וכשנתקע בדרך חזרה מהצפון בתקר בגלגליו נאלץ לחייג את מספר ההצלה של ידידים, להפתעתו לאחר דקות ספורות הגיח מתנדב יקר העונה לשם קובי בן פורת ובידיים ימניות ומיומנות להפליא החליף את הגלגל בעוד יוסי היחצ”ן עוסק בלסלף (מלשון סלפי) את עצמו לדעת עם הרכב ועם המתנדב ושוב עם שניהם ושוב עם הגלגל המתוקר, תמונות שעלו כמובן אחר כבוד בחשבון הפייס הפרטי של יוסי לתפארת מדינת ידידים.

 

גלגלי הקקמייקה
ומאיש תקשורת כזה לאיש תקשורת אחר ועדיין בתחומי מדינת ‘ידידים’ נצפה השבוע העיתונאי אריה ארליך כשהוא עומד בצידי הדרך ופוכר את ידיו בעצבנות מבלי לדעת מה לעשות עם הפנצ’ר בגלגל רכבו שזכה לתואר הקקמייקה מול רכביהם המפוארים של הקולגות במערכת ‘משפחה’ בהר חוצבים. היונדאי הכחולה החבוטה עמדה בשולי הדרך עד שמאן דהו המליץ לארליך על ארגון ידידים ולאחר דקות ספורות הגיח מתנדב למקום שהחל בפעולות החייאה מהירות לגלגל הגוסס ולשארית הכבוד האבודה של מיועדינו.
במבט הראשון לא הכיר העיתונאי את המתנדב הנמרץ אך לאחר מבט או שניים הבחין לתדהמתו כי מדובר לא אחר מאשר חבר מועצת העיר ביתר אהרן אבלס שנחשב לאחד משיאני היציאות בארגון ידידים. ארליך הודה לו נרגשות ופנה במיידית לצייץ בטויטר קבל עם ועולם ולוינסון על הארגון המופלא שהכיר ועל העזרה המופלאה שהוגשה לו חינם אין כסף ותוגש לכל איש ואישה באשר הם מעתה ועד עולם.

מוצ”ש בשניים
ואם כבר ארליך אז בשעה זו מוסרים הוא ועמיתו העיתונאי המוערך יוסי אליטוב תכנית ברדיו רשת ב’ בכאן, תכנית אקטואליה המתחילה את השבוע. תכנית זו באה לאחר העזיבה העצובה של השניים מהתכנית ‘חמישי בשניים’ בשל התעקשותו הבלתי נילאית של מוטי לביא לקבל בחזרה את שעתו האבודה. סגירת התכנית הסבה כאב רב לשניהם ולסובבים ולמאזינים הרבים אך מעז יצא מתוק ומהיום נזכה לשמוע את השניים מעל גלי האתר מידי שבוע בתחילתה של שבוע טוב ומבורך. המדור מאחל בהצלחה רבה לשניהם: “שתזכו לשמוע ולהשמיע בשורות טובות ישועות ונחמות”.

מנו מינה ואורי
מידי דברנו מאותה ציפור כחולה המצייצת ללא הרף ומספרת את הגיגיהם של מנהיגי ושועי עולם בלתי ניתן להתעלם מהסקר –ההזוי יש לומר – שפתח חבר האופוזיציה מר אורי הולצמן. בסקר ביקש האופוזיציונר מהעם היושב בציפור להביע את דעתו האם ירצו שוב את ראש העיר המכהן או שמא את יו”ר האופוזיציה מנחם זיידה או אולי מועמד אחר שעדיין נמצא בשפניהם ובכובעיהם של אותם המושכים בחוטים. ההצבעה נמשכה שבוע ימים כשבאותו שבוע זוכה הוא לציוצים מחדש ע”י המצייץ עצמו ולצילומי מסך המופצים בקבוצות הוואצטפ של הנ”ל.
למרות ה’שטורעם’ הגדול, זכתה ההצבעה ל-49 הצבעות בלבד והתוצאה הייתה 43 אחוזים לטובת רובינשטיין ראש העיר המכהן. הולצמן מיהר כמובן לבטל במהירות את השפעות הסקר וקבע כי לא מדובר בסקר אמיתי המבטא את רצון העם הבוחר וכי הרצון הזה יבוטא בקלפי עצמו. אף אנו נענה כנגדו אמן כן יהי רצון.

שלג שלג מטפטף
ומנציג חב”ד בעבר לנציג חב”ד בהווה, במוצאי שבת שעבר נערך בביתו של חבר המועצה מלווה מלכה מיוחד בהשתתפות המשפיע ר’ יענקוש זילברמן ומתפללי מניין השחרית בבית הכנסת שלום רב. מתפללי המניין זכו להשתתף השבוע בסירטון מיוחד שהפיק יענקוש בשילוב חברו הטוב אורי רווח ובסצנה מפחידה שנלקחה היישר מגרובייס של מעלה נצפה אורי מזהיר ממרומים את המדברים התפילה. אגב, המשפיע המתוק נסע השבוע לאוקראיינה לבקר את הצדיקים וקבריהם יחד עם קהילת ברדיטשוב בב”ב. האחרונים נצפו בסירטון מרקדים סביב טיפות השלג המזרזפות בעוצמה ומנגנים את הפזמון ‘שלג שלג מטפטף’ בניגון המוכר והידוע.

ואם כבר אוקראיינה אז השבוע נצפו בעיריית זיטומיר הזמר המוכשר שרוליק קלצקין ואיש החסד חונא דייטש כשהם מפזזים ומרקדים בחתונת העשור של יתומה שחונה פרס את חסותו החתונה נערכה בכפר הנופש אור אבנר בעיירת זיטומיר.

צוחק כל הדרך
השבוע נחנכו משרדיה החדשים של עיתון ‘הדרך’ בבית שמש. העיתון המפלגתי של ש”ס ואריה דרעי נתברך בעורך אשכנזי ומוכשר בשם אברוים דוייב ובצוות כתבים מוכשרים מהשורה הראשונה. לצד הכתבים והעורכים נצפה לא אחר מנציג ש”ס בביתר יהודה עוביידי שהביע רצון להצטרף לצוות הכתבים אך נענה בשלילה מחויכת עקב תפקידו הרם שנאלץ לעשות הוא במשרדי העירייה ובקהילות הספרדיות בביתר.

 

לרוץ אל הערוץ
אפליקציית הטלגרם עלתה לכותרות השבוע כשראש הממשלה ביבי נתניהו הודיע חגיגית על הצטרפותו לטלגרם ועל נסיונו להשפיע משם על דעת הקהל לאחר פרסום ההמלצות. אחריו החרו פוליטיקאים ועיתונאים רבים שבחרו למכור את מרכולתם היישר מתוך האפליקציה הרוסית מלאת המחשכים ואופציות המחיקה.
מי שדווקא בחר השבוע לעזוב את הטלגרם הוא לא אחר מתושב ביתר דב גרף, הצעיר התפרסם בקבוצת הסרטים הגדולה ‘דוב סרטים’ ובערוציו הרבים המסייעים לכל אחד שנאלץ להוריד לפרנסתו אי אלו קבצים ששודרו בטלויזיה המסחרית והפרטית יחד. גרף הודיע חגיגית כי הוא עוזב את הטלגרם לטובת החיים שמחוץ לטלגרם וביקש מ-7700 החברים בקבוצה להישאר נאמנים למקור ולהמשיך להכניס תוכן משובח לטובת הציבור. השטעטל שנהנה לא פעם מתכנים אלו מוסר את תודתו לגרף ומאחל בהצלחה.

 

שמחה ממגנטת
הצלם הבייתרי יוסי שוואב נצפה השבוע צמוד למאפיית מן הארץ כשהוא מצלם את עשרות ילדי ביתר ומפנק אותם במגנט משובח ומיוחד מתנת המאפיה. למדור נודע כי מדובר בפרי יוזמתו של בעל המאפיה שביקש להרבות בשמחה עם כניסת חודש אדר והרי ידוע שילדים זה שמחה ואיך אפשר בלי השילוב הנהדר והממגנט של יוסי המתוק.

פינת המזל טוב
מזל טוב למיכאל לורנצי מנהל מחלקת הנדסה לאירוסי הבת.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן