סיפוח לירושלים? בביתר עושים עסקים עם בית שמש

כחלק מקידום קהילת העסקים האזורית תתקיים זו השנה השלישית ברציפות ועידת רמת בית שמש לעסקים שמטרתה קידום קהילת העסקים • עסקים עושים עם שכנים
WhatsApp Image 2018-01-09 at 17.49.03
WhatsApp Image 2018-01-09 at 17.49.03

בעוד פחות משבוע תתקיים בבית שמש, ועידת רמת בית שמש 3, הועידה שתתקיים ברמת בית שמש במתנ”ס גוונים רחוב דולב 16 ביום שני כ”ח טבת 15.01.18 בשיתוף גופים שונים אשר רואים לנגד עיניהם חשיבות רבה לפעילויות עסקיות שיש בהם קידום לעסקים המקומיים, מתקיימת זו השנה השלישית וכבר הפכה לועידה המקצועית של העסקים הקטנים במגזר החרדי כולו.

באירוע משתתפים עצמאיים ועצמאיות, נותני ונותנות שירותים, בעלי ובעלות עסקים מהריכוזים החרדיים ולא מעט תושבי ביתר כבר הפכו למשתתפי הועידה בשנית הקודומות.

בועידה ישולבו הרצאות מקצועיות מרתקות ברמה שלא מכירים בכנסים מסוג זה אשר יעניקו כלים שונים לקידום ומינוף טוב יותר של העסק ושיח של אישיים בכירים על מקומם של העסקים הקטנים בכלכלה הישראלית ובמגזר החרדי.

בשנים האחרונות חל שינוי לטובה בכל מה שקשור לקידום עסקים מקומיים וגם בערים החרדיות רואים תנופה בתחום זה, כך ירוחם אסטריכר מארגן הועידה, לדבריו אין ספק שלועידה השנתית יש חלק רב בשינוי, מאז שיצאנו לדרך עם הכנס הראשון ושמנו על המפה את השיח על חשיבות בנית קהילת עסקים מקומית, נכנסו מיזמים שונים שקשורים לרשויות השונות שעוסקות בקידום עסקים.

כחלק מפעילות קידום העסקים, צמחה פעילות של קשרים עסקיים בין קהילת העסקים של ביתר לבין זו של בית שמש, במסגרת הפעילות נפתחה קבוצת בעלי עסקים בווצאפ שחברים בה 150 בעלי עסקים אשר יוצרים שיתפוי פעולה עסקיים ובנוסף מתקיימים מדי פעם מפגשים קטנים יותר של בעלי העסקים ליצירת נטוורקינג.

במסגרת קידום העסקים בין בית שמש לביתר התקיימה היום פגישה בלשכת ראש עיריית ביתר הרב מאיר רובינשטיין אשר פועל לקידום קהילת העסקים ומעודד את הקשר העסקי הזה לתועלת ציבור בעלי העסקים, ראש העיר הביע את תמיכתו ברעיון שיתוף הפעולה העיסקי בין הערים

מעבר לתוכן המקצועי מדובר במפגש מרתק של בעלי העסקים מכל האזור, מפגש שכזה הוא הזדמנות לבעלי העסקים ליצור שיתופי פעולה עסקיים, להכיר בעלי עסקים שיכולים לשרת זה את זה.

הוועידה שתימשך משעות הבוקר ועד לאחר הצהרים תציע למשתתפים כיבוד עשיר  לאורך היום לרבות ארוחת צהרים בשרית.

בין באי הועידה תתקים הגרלה נושאת פרסים יקרי ערך הכוללים כלים שונים לייעול העסק.

לרישום ופרטים נוספים הכנסו לאתר הועידה www.dfusim.com

ליצירת קשר עם נציג פנו במייל או בטלפון 050-3095668  [email protected]

מחיר כניסה לועידה 65 ₪, לנרשמים מראש המחיר 50 ₪ בלבד.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. אני מדמיין או שזה נכון שאני רואה את נתן בנו של הראיס יושב בפגישה עסקית עם אביו ראש העיר רובינשטיין?
    האם גם ביתר אונליין יפרסמו בקרוב קלטת לוהטת מהבן של..?

    1. נתן צדיק! הוא לא יפרסם שום דבר נגד האבא! גם לא בטוח שיש לו מה לפרסם בכלל!
      בסוף הכל יתגלה! סוף דבר הכל ישמע!

  2. יאללללה קנאים סתמו. לא כל איש ציבור מושחת. נכון שיש לנו במדינה הקטנה יותר מושחתים ממדינות שיותר גדולות מאיתנו.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן