פרסום ראשון: ניצחון ביניים לראש העיר רובינשטיין ב”תביעת המיליון” נגד מנחם זיידה

פרסום ראשון: בדיון שנערך היום בביהמ"ש השלום בירושלים בתביעת המיליון של רה"ע רובינשטיין כנגד זיידה, הולצמן ושישה נוספים מחבריהם, קיבל השופט את דרישות התובע ודחה את דרישות הנתבעים • הנתבעים ייאלצו לחשוף מסמכים כדרישת התביעה • להחלטה משקל כבד על ההוכחות מי עומד מאחורי בלוג הרכילות 'ביתר בתנופה' • הפרוטוקול המלא
מאיר-רובינשטיין-2.jpg.jpg
מאיר-רובינשטיין-2.jpg.jpg

הישג משמעותי היום בבית משפט השלום בירושלים, לראש העיר מאיר רובינשטיין, בתביעת הדיבה שהגיש על סך מיליון שקלים כנגד חברי האופוזיציה מנחם זיידה, אורי הולצמן ושישה נוספים מחבריהם, בטענה כי הפעילו את בלוג הרכילות והלשון הרע “ביתר בתנופה”.

כזכור, לפני כשנתיים הגיש ראש העיר מאיר רובינשטיין  באמצעות עו”ד ארז צ’צ’קס תביעה על סך מליון שקלים, נגד מנחם זיידה, אורי הולצמן ושישה נתבעים נוספים, התביעה בא על פי כתב התביעה על רקע “מסע אובססיבי, מאורגן וחסר תקדים, הכולל דמוניזציה מרושעת, ויצירת דה-לגיטימציה לתובע ברמה האישית והציבורית, תוך הטחת רפש, העלבה, השפלה, יצירת שטנה כלפיו, פגיעה בו ובמשפחתו, כל זאת באמצעות שורת פרסומים פוגעניים, הכוללים כותרות משתלחות ומבזות וקריקטורות משפילות”.

בכתב התביעה צויין, “אמנם תפקידה של אופוזיציה עירונית לבקר את ראש העיר, אך אין כל קשר בין ביקורת לבין מסע השטנה משולח הרסן שנעשה, החוצה את כל הקווים האדומים. אני תמה מדוע נבחרי ציבור כגון הנתבעים, שאמורים לשמש דוגמה לבוחריהם, בחרו דווקא בשיח ובפרסומים ברמה ובסגנון כה ירודים”.

בדיון היום עמדו שני דברים מרכזיים , האחד – שאלת קבילות תכתובת המיילים שהגיש פרקליטו של רה”ע, בהם מוכח כי הנתבעים הללו הינם מפעילי הבלוג הנ”ל, בניגוד להכחשותיהם בכתב ההגנה.

פרקליטם של הנתבעים דרש לפסול את התכתובת הללו, בטענה כי אלו הושגו שלא כדין, אל מול פרקליט ראש העיר התנגד לכך. השופט מרדכי ברנשטיין החליט כי “בפסיקה ניכרת מגמה הולכת וגוברת של זניחת כללי הראיות הנוקשים, תוך מתן שיקול דעת לבית המשפט”, אי לכך, סירב השופט לפסול את המסמכים הללו, המוכיחים באופן ברור כי הנתבעים הפעילו את הבלוג הנ”ל.

בנוסף, ביקשו שני הצדדים לחייב את הצד השני בגילוי מסמכים הדדי, בהתאם לרשימת ארוכה שהגישו. גם כאן נחלו הנתבעים מפלה, כאשר השופט החליט כי המסמכים שבקשו זיידה, הולצמן ושות’ אינם קשורים כלל לדיון, הם בגדר “מסע דיג בעלמא”, ולכן ראש העיר אינו צריך להגישם.

[pojo-sidebar id=”129″]

מנגד, נתקבלה בקשתו של פרקליט ראש העיר לחייב את הנתבעים בגילוי שורה ארוכה של מסמכים, בהם תכתובות מייל פנימיות. המסמכים הללו צפויים לחזק את טענת התובע כי אכן הנתבעים הם אלו שהפעילו את בלוג הרכילות נשוא התביעה.

במקביל קבע השופט שני מועדים לדיון, האחד קדם משפט בתאריך ה-29.5.2018 , ופחות מחודש לאחמ”כ בתאריך ה-26.6.2018 דיון הוכחות.

ראוי לציין, כי במקביל מתנהלת נגד חבר המועצה מנחם זיידה תביעה נוספת, שהוגשה ע”י עובד בכיר בעירייה, הטוען כי זיידה זייף פשקווילים בשם משמרת הקודש והחינוך נגד רעייתו והשליך אותם ברחובות עירו. לאחרונה הוגשו מטעם התביעה לביהמ”ש  תצהירי מספר עדים שזיהו לדבריהם את מנחם זיידה מבצע מרכבו את זריקת הפשקווילים, וכן סרטון מצלמת אבטחה בה נראים הפשקווילים נזרקים מרכבו.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

10 תגובות

  1. לא אוהב את רובינשטיין ואשמח שהוא יוחלף בהנהגת העיר, אבל במקרה הזה שמח בשבילו, החבר’ה האלה עברו את הגבול. יש ביקורת לגיטימית של אופוזיציה ויש טינופת לא עניינית ומכוערת של חבורת ממורמרים

  2. זיידה עבר את הגבול של הטעם הטוב,
    אני שמח שהוא עבר את הגבול כי הוא רק עשה נזק לעצמו . .

    1. כן! ולפנות לערכאות במקום לבית דין ולתבוע מיליון ש”ח זה אכן טעם טוב!

      מזל שכאן זה לא איראן (עדיין לא איראן אבל אנחנו כבר בדרך לשם)! אשר בו את אנשי האופוזיציה תולים בכיכרות!

  3. הגיע הזמן שיטחנו לזיידה את הצורה.
    כשהוא ירגיש את זה בכיס, הוא יתחיל להבין שהוא צריך ללמוד להתנהג כמו בן אדם.
    איכססס

    1. לטחון צורה בהליכה לערכאות? באמת? רובינשטיין חילוני? זה שהוא לא מל”ו צדיקים לפי השמועות דבר אחד, אבל לטחון לבן אדם צורה ולתבוע ממנו מיליון ש”ח זה כבר מעל ומעבר!

      מזל שהעירייה לא שכרה מאפיה לפגוע בזיידה!

      כאן זה לא אומן!

    2. הגיע זמן שיכניסו את כל העסקנים המושחתים לבית הכלא! ולא חסר כאלו במדינה!

  4. כמה עלה להגיש תביעה? ומי שילם עבור עורך דין? העירייה או רובינשטיין שילם מכיסו?

  5. מעניין שתחום העיסוק של עו”ד אריאל צ’צ’קס: דיני משפחה, גירושין, ירושות וצוואות, הסכמי ממון, משמורת, מזונות, אפוטרופסות, ידועים בציבור, אבהות.

    מה קשר שלו לתביעת לשון הרע? או שיש משהו שלא מספרים לציבור? הוא מחזיר דמי שכר טרחה שלו ללקוח? משלמים 30000 שכר טרחה ומקבלים בחזרה 15000 במעטפה?

    ככה שמעתי על עיריית בני ברק. אבל בביתר זה לא עובד בצורה כזו! כאן בעירייה יושבים צדיקים!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן