מותג הטיפוח היוקרתי אסתי לאודר מרחיב את משפחת ANR

אסתי לאודר Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix_Product   Serum _300שח.jpg
אסתי לאודר Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix_Product Serum _300שח.jpg

מותג הטיפוח היוקרתי אסתי לאודר מרחיב את משפחת ANR ומשיק- NEW ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CONCENTRATE MATRIX תכשיר מרוכז לתיקון והזנה אינטנסיביים של אזור העיניים עם360° Matrix Technology™
אשר חושף עיניים רעננות ופקוחות לרווחה.

התכשיר מפחית באופן דרמטי את מראה סימני ההזדקנות העיקריים, לרבות הופעת הקווים, הקמטים, הנפיחות מתחת לעיניים והעיגולים הכהים.

שומרים על העיניים

מדי יום מבצעות העיניים יותר מ-10,000 תנועות טבעיות זעירות. מצמוצי העיניים האלה שווים לצעידה של 8 ק”מ ביום. כראשונה בתעשיית הקוסמטיקה שחקרה את ההשפעה של תנועות המיקור של העור סביב העיניים, אסתי לאודר גילתה שתנועות חוזרות אלו גורמות לסטרס וגירוי ותורמות להזדמנות הניכרת סביב העיניים. על סמך התגלית המרעישה הזו משיקה אסתי לאודר את Night Repair Eye Concentrate Matrix החדש – נוסחה לתיקון, חיזוק העור והזנה אינטנסיבית שלו המכילה את טכנולוגיית 360° Matrix™ החדשנית המרפדת ותומכת בעור שסביב העיניים כתגובת נגד להשפעות התנועות הזעירות. יחד עם טכנולוגיית ChronoluxCB™ הבלעדית, Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix החדש מפחית באופן דרמטי את מראה סימני ההזדקנות העיקריים, לרבות הופעת הקווים, הקמטים, הנפיחות מתחת לעיניים והעיגולים הכהים. בשימוש בבוקר ובערב עם אפליקטור העיסוי המותאם הפועל ב-360 מעלות, אזור העיניים העדין מתחזק ומשיב לעצמו את הלחות ל-24 שעות. העיניים נראות רעננות, קורנות ופקוחות לרווחה.

טכנולוגיית 360° MATRIX TECHNOLOGY™ החדשה עם כמות כפולה של חומצה היאלורונית

טכנולוגיית360° Matrix ™ החדשה, העומדת להירשם כפטנט, היא מטריצת פולימרים חדשנית העשויה מפולימר ויסקו-אלסטי ומעירוי מרוכז וכפול של שני סוגים של חומצה היאלורונית.

טכנולוגיית 360° Matrix ™ זו עוטפת את אזור העיניים ברשת ויסקו-אלסטית נושמת וגמישה המאפשרת לעין לבצע את תנועותיה הטבעיות תוך מתן ריפוד ותמיכה נגד התוצאות של תנועות המיקרו של העיניים. שני הסוגים של החומצה ההיאלורונית מספקית פרץ לחות מידי המרווה את האזור במהירות ולוכד את הלחות ליצירת אפקט מרפד ובנוסף ממריץ את העור לייצר יותר לחות מבפנים.

תיקון מהפכני

Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix החדשה כוללת את טכנולוגיית ChronoluxCB™ רבת העוצמה הכלולה גם בסרום Advanced Night Repair האיקוני. טכנולוגיה מרובת פטנטים זאת תומכת בקטבוליזיס – תהליך הסינכרוניזציה מחדש והטיהור של העור המתרחש בשעות הלילה על מנת לסייע לאזור העיניים לטייב את התיקון הלילי בדיוק בזמן הנכון.

היתרונות של ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CONCENTRATE MATRIX החדש

  • מתקן את כל הסימנים הניכרים של הזדקנות העיניים לרבות קמטוטים וקמטים, נפיחות מתחת לעיניים וגוון עור לא אחיד.
  • מחזק את העור הדק באזור העיניים באמצעות הגדלת צפיפותו בקרוב ל-20 אחוזים.
  • מעניק תמיכה וריפוד של 360° מפני השפעות תנועות המיקרו של העיניים כך שאזור העיניים ישמור על עמידותו.
  • מרווה את העור בלחות עמוקה ומתמשכת ל-24 שעות תמימות. העור סביב העיניים מתמלא מיד בפרץ הלחות ועם הזמן, העור חוזר לצבור יותר לחות מבפנים.

התוצאות

העיניים נראות בהירות וקורנות יותר באופן מידי. העור מקבל מרקם מרופד באופן מידי הודות ללחות ונראה חלק יותר. תוך שבעה ימים, העיניים נראות צעירות וערניות יותר. תוך ארבעה שבועות בלבד, הקווים והקמטים, העיגולים הכהים והנפיחות פוחתים באופן משמעותי.

  • באופן מידי: 99% מהנשים אמרו שאזור העיניים מרגיש רווי.
  • באופן מידי: 90% מהנשים אמרו שאזור העיניים מרגיש רענן ונמרץ.
  • אחרי 4 שבועות: 92% מהנשים אמרו שאזור העיניים מרגיש גמיש יותר.
  • אחרי 4 שבועות: 92% מהנשים אמרו שאזור העיניים מרגיש מרופד ומוזן.
  • אחרי 4 שבועות: 88% מהנשים אמרו שעיניהן נראות צעירות יותר.

אופן השימוש

למשוח בבוקר ובערב. להשתמש באפליקטור העיסוי המיוחד המספק עיסוי של 360°. לגלגל בעדינות את האפליקטור מתחת לכל עין שלוש פעמים. לאחר מכן לעסות בתנועות מעגליות מתחת לעין ומעל לעפעף. לסיים בטפיחות של האצבע עד לספיגה מלאה.

נבדק על ידי רופאי עור ורופאי עיניים.

המחיר: 300 ש”ח לתכולת 15 מ”ל.

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון ר”ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות 
ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן