לתקן את הרגש: התוועדות ייחודית עם מחבר הספרים שגילה את סוד החסידות

IMG-20171205-WA0101
IMG-20171205-WA0101

לקראת י”ט כסליו, הילולת המגיד ממעזריטש וחג הגאולה של האדמו”ר הזקן, בעל התניא והשו”ע, התקיים בעירנו התוועדות עם חוקר החסידות, הסופר ד”ר יחיאל הררי, שחיבר בין היתר את הספרים רבי המכר “לנצח כל רגע מחדש”, “סודו של הרבי” ועוד.

“אם היינו מכניסים את הבעל שם טוב ואדמו”ר הזקן לישיבה במשרד החינוך לדון בבעיות הבוערות שלנו… הסטרס החרדות הדכאון והסלולרי, איך הם היו פותרים את ההתמודדות הזו”?!… השאלה הזו הוצגה במרכז התוועדות רב שיח על חסידות ואקטואליה ביום שני האחרון שערך “אביעה” – מרכז וקהילה לצעירים חרדים.

“הנפש רוצה להתחדש, היא משתוקקת לאור, ומשם הבעירה הבלתי פוסקת לחידוש, לריגוש, ולהתמכרות הבלתי נגמרת לסמרטפון. קשה להילחם בה, צריך לתת לנשמה את האור ולהשביע אותה, לתקן את הרגש הנכון זו תכלית החיים לפי הקבלה והחסידות. אז מה עושים? הדברים ארוכים, התמצית היא שצריך ללמוד את הסוד איך מתחדשים מהחיים עצמם, כיצד אפשר לחיות את הכאן ועכשיו בלי ההתמכרות לכל רעשי הרקע שמסביב”.

הערב, שהתקיים בביתו של הרב מאיר ברלב ביום שלישי השבוע, נערך על ידי קבוצת הצעירים הנפגשים במסגרת פעילות מרכז “אביעה” מידי שבוע לשיעור בתורת הנפש על פי החסידות. הקהילה התחילה את פעילותה בעיר ירושלים, משם התפשטה לערים נוספות – ביניהם ביתר, עיר התורה והחסידות ביתר עילית.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן