פרסום ראשון: חשד לפלילים בפרויקט “אלי יוחנן” בביתר עילית

חברת אלי יוחנן במכתב לרוכשים "קיימת מחלוקת לגבי תקינותו של טופס 4 שהונפק" • החשש: האולם החדש והמרכול עלולים להיסגר • כל הפרטים
WhatsApp Image 2017-12-06 at 07.52.33
WhatsApp Image 2017-12-06 at 07.52.33

הכל היה כבר מוכן לפתיחה החגיגית, החוזים נחתמו זה מכבר, מפתחות נמסרו וחלק מבעלי העסקים כבר הכינו את החנות לקראת המעבר הגדול למרכז המסחרי, שאמור להיות הגדול בביתר ‘שמחת משה’ שנבנה על ידי הקבלן אלי יוחנן ברחוב הר”ן בביתר עילית. אך כעת ככל הנראה הפתיחה הגדולה נדחית למועד לא ידוע, הסיבה היא בעיות שהתגלו בחתימות טופס 4 שניתן למבנה.

במבנה שנמצא כיום בסיום בניה נפתחו לפני כחצי שנה אולם האירועים ‘היכלי ביתר’ ולפני כשבועיים נפתח במבנה סניף לרשת ‘שפע ברכת השם’ וכעת ככל הנראה בשל העובדה כי למבנה אין טופס 4 תקין, יתכן ותהיה בעיה להשתמש במבנה עד לסידור ולתיקון הנדרש.

במכתב שנשלח בתחילת השבוע לרוכשי החנויות במרכז המסחרי כותב עו”ד רועי עובדיה המייצג את חברת הבניה אלי יוחנן כי “בתאריך 09/11/2017 נודע דרך צד ג’ על כך שקיימת מחלוקת לגבי תקינותו של טופס 4 שהונפק מרשי קיבלה הודעה זו בתדהמה ופועלת במרץ על מנת למצוא פתרון לבעיה זו”.

על פי טענת הקבלן במכתב העו”ד “המפתחות נמסרו בהסתמך על אישורים שהומצאו מעיריית ביתר עילית”.

במכתב נותן עו”ד רועי עובדיה לרוכשים שתי אופציות, האחת להחזיר את מפתחות הנכס ולקבל את התשלום האחרון בחזרה ולהמתין להסדרת הנושא, אופציה שניה שתתקיים במידה והרוכשים לא יממשו את האופציה הראשונה “תראה מרשתי כאילו בוצעה מסירה ללא טופס 4 על כל המשתמע מכך”.

יצויין, כי במכתב שהגיע לביתר אונליין מצוינים תאריך מסירת המפתחות לאחר שכבר נודע לקבלן אלי יוחנן על המחלוקת בנוגע לתקינותו של טופס 4.

בשיחה של כתב ‘ביתר אונליין’ עם אחד מהרוכשים ציין את העובדה שלמרות הידיעה כי משהו לא תקין בטופס 4 המשיכה חברת אלי יוחנן לתת מפתחות, הרוכש הוסיף “יש הרבה בעלי עסקים שכבר יצאו מהחוזה במקום הנוכחי ונכנסו חדשים לתחילת שנת 2018 מה שקורה שהם משלמים גם משכנתא וגם שכירות תקופה ארוכה, זהו מצב בלתי אפשרי ובפרט לאלו שכבר הוציאו עשרות אלפי שקלים לשיפוצים תוך בניית תכנית עסקית שהחל מעוד שבועיים מתחיל הכסף לחזור עם פתיחה מחדש של העסק במיקום הכי אטרקטיבי בעיר”.

מעיריית ביתר עילית נמסר “היות ומדובר בנושא הנמצא תחת בדיקת הרשויות הרלוונטיות, עירית ביתר מנועה מלהגיב”.

למרות פניה לחברת ‘אלי יוחנן’ טרם התקבלה תגובתם נפרסמה במלואה לכשתתקבל.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן