בשבוע הבא: יריד הפרנסה הגדול בביתר עילית

ביריד עשרות מעסיקים מביתר עילית והסביבה עם משרות במגוון תחומים * ייעוץ גרפולוגי * אבחונים והרשמה למגוון שירותי מפתח
WhatsApp Image 2017-11-20 at 14.36.22
WhatsApp Image 2017-11-20 at 14.36.22

התעניינות גדולה בקרב תושבי העיר, לקראת יריד הפרנסה הגדול של מרכז מפתח ביתר בשיתוף עם עיריית ביתר עילית ומרכז קהילתי ביתר, היריד יתקיים בשבוע הבא יום שני ט’ כסליו בבניין המתנ”ס בגבעה A רחוב ברסלב 2, ביריד נציגים מעשרות חברות במשק יציגו משרות ייחודיות, ביריד צפויים להשתתף מאות מתושבי העיר כאשר היריד לנשים יתקיים בין השעות 09:30 לשעה 12:30 ולגברים בין השעות 13:30 לשעה 16:30.

יצוין, כי זו הפעם השנייה בה מקיים מפתח ביתר את יריד הפרנסה בעיר כאשר לפני כשנתיים השתתפו בו מעל 500 מתושבי העיר כשהפעם המיקוד של היריד הינו על משרות לפרנסה.

במרכז מפתח שמו לב לפרטים הקטנים והקפידו על אפקטיביות בארגון היריד והמעסיקים אשר ישתתפו ביריד, נבחרו בקפידה בהתאמה מלאה לתושבי העיר.

ביריד, יהנו המשתתפים מפינת מחשבים שהועמדה לרשותם לצורך כתיבת קורות חיים וביצוע אבחוניים תעסוקתיים

מלבד משרות, במהלך היריד תתאפשר פגישה עם גרפולוג (מותנה ברישום מראש), ארגון מסיל”ה יקיים ייעוץ כלכלי ראשוני למעוניינים, כמו”כ בית הספר לשפות ‘ברליץ’ יעמיד לרשות באי היריד אפשרות לבדיקת רמה באנגלית, כאשר בהמשך יוכלו המשתתפים להשתלב בקורסי אנגלית שמקיים מרכז מפתח ביתר.

במהלך היריד יוצב דוכן מתחלף ייחודי בשיתוף פורום עסקים ביתר לטובת בעלי העסקים בעיר בו יוכלו להיפגש עם מועמדים לעבודה בעסקים המקומיים.

בשיחה עם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין הוא אומר כי הוא רואה חשיבות רבה בעזרה לתושבי העיר לפרנסה בכבוד ובעידוד העסקים בעיר, והיריד הפרנסה של מפתח הוא חלק מהפעולות המיועדות למען מטרה זו.

מנהל מפתח ביתר עילית ישראל מנדלבוים אומר כי בנוסף לפעילות שאנו עושים כל השנה למען תושבי העיר היריד הוא הזדמנות מיוחדת בה אנו משקיעים מאמץ רב להביא מעסיקים גדולים עם מגוון של משרות איכותיות למען תושבי העיר תוך הקפדה על התאמה לתושבי העיר.

מרכזי מפתח בשיתוף משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מעניקים מגוון שירותים לקהילה החרדית, במטרה  להפוך את תהליך מציאת העבודה לאפקטיבי וליעיל לאורך זמן. בהכוונת אנשי הצוות, זוכים הפונים לתהליך הכולל בחירת מקצוע, השלמת פערים לימודיים המקשים על שילוב בעולם העבודה ורכישת כלים לחיפוש עבודה ולהצגה עצמית בראיון עבודה. השירות כולל ליווי לאורך זמן, כדי להבטיח השמה מוצלחת והתמדה מיטבית בשוק העבודה.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן