השריפה בביתר: לאחר כיבוי הלהבות נחשפים ממדי הנזק

WhatsApp Image 2017-10-31 at 09.30.39
WhatsApp Image 2017-10-31 at 09.30.39

הבוקר (ג’) סמוך לשעה 08:45 דווח על שריפה שפרצה במרכז מסחרי סנטר גארדן ברחוב הר”ן, בחסדי שמים לא היו נפגעים בנפש בשריפה, לאחר כיבוי הלהבות נחשפים ממדי הנזק וההרס הרב לחנויות, עיקר הנזק הוא בחנות “ביתר סטוק” בה פרצה האש אך הפיח והעשן חדרו לחנויות הסמוכות ובנוסף מערכת החשמל נפגעה והופסקה עד לבדיקה מקיפה ואישור חברת החשמל.

לאחר כיבוי השריפה התבקש ר’ אברהם וויספיש לרכז מטעם העירייה ופורום העסקים בביתר את הטיפול בנזקי השריפה ושיקום החנויות, בשיחה עם כתב ביתר אונליין מספר וויספיש על התגייסות יוצאת דופן של בעלי העסקים בעיר לעזרת החנויות שניזוקו.

חנות המשקפיים ‘עינית’ הודיעה על שינויים בשעות הפתיחה לימים הקרובים עד להחזרת זרם החשמל החנות תפעל בשעות הבוקר בלבד.

בחנות אור החיים הסמוכה נכתב בהומור שלט עם הכיתוב “לא.. לא שרפנו להם את החנות ולא אני לא יודע איך נדלק, וכן נראה לי שיש להם ביטוח…”.

קרא עוד

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=SXmZnCSOrDk[/embedyt]

המודעה בחנות ספרי אור החיים

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

7 תגובות

  1. בזאר שטראוס נרתם לעזרת השכנים ומכניס מקררים ומספק להם חשמל…

  2. מענין לראות את ר’ יונה הרשלר בעל חנות ה”קוביה” יושב ב”עולם המזרונים”…

  3. מרגש ההירתמות של פנחס הרשקוביץ בעל החנות “עולם המזרונים” שבמקום לדאוג לעצמו עזר והתאמץ בכל כוחו במשך שעות ארוכות לעזרת החנות שנשרפה…

  4. שימו לב לתמונה שהועלתה באתר,החנות בוערת כמו בל”ג בעומר ואין אפילו זכר ל”לוחמי האש” וגם לאחר שהגיעו {הגיעה רק כבאית אחת בשלב ראשון לשריפה בבנין כזה ענק בככר המרכזית של העיר } לוקח להם דקות ארוכות עד שהם מצליחים להתחבר למקור מים ולהתיז על האש שכבר שרפה את כל החנות וכמעט את כל הבנין על כל יושביו{הייתי במקום ונדהמתי כמה זמן עובר מהרגע שלוחמי האש מגיעים למקום ועד שמתחילים להתיז………..בין 5 ל-6 דקות ה ישמור……הכל כבר נישרף…. ואם היו אנשים לכודים בפנים?!!!!???
    ]מכבי אש.עיריה,משטרה,בטחון ותושבים….תתעוררו ומהר!!!!!!!

    1. אכן כן! לא רק שהם לא עונים לטלפון בכבאות, גם עד שמגיעים לוקח זמן. וכשכבר הגיע עד שמתחילים לזוז עובר זמן יקר! וכמובן כבר הכל נשרף! אין על כבאות ישראל!

  5. הדבר הכי טיפשי שהיה ביתר ב20 שנה שלה זה שכיבוי נמצה בקצה של B אם צריך שכיבו יגיע לרחבות אגרות משה כף החיים זה יערו כחצי שעה {לא בגלל שכבאי שמוסרים את נפשם ישנים במלכתם זה פשוט בלתי אפשרי גם להתלבש מהר גם זה מסיעת של טון+ וגם יש בזה מים והוא לא יכול לנסוע מהר ויש בעיר שלנו כול 200 מטר רמפה} אבל אם מישהו היה חושב היו סמים את הכיבוי באזור של מד”א זה מקו הכי טוב גם לכיבי
    אם היה אסון ח”ו שלא יגיד איזה תפשם אנחנו.

  6. וגם למה אין יחידות מתנדבים של כיבו כמו איחוד הצלה נכון שבלתי אפשרי שכול אחד היה מסיעת ליד הבית אבל משהו ראשוני לכבו גז מטפים וכדו

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן